Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:12:50 GMT

مدرسه ۹ کلاسه حضرت سکینه (س) کوهدشت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۰۸۴۳

مدرسه ۹ کلاسه حضرت سکینه (س) کوهدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس لرستان، امروز یکشنبه با حضور دکتر نمک فروش خیر مدرسه ساز ، حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت ، ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، چگنی مدیر کل نوسازی مدارس استان ، زینی وند مدیر آموزش و پرورش لرستان و تنی چند از مسئولین استانی ، مدرسه ۹ کلاسه مشارکتی حضرت سکینه (س) مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۴۵۳ متر مربع و با ۱۴۷۵ متر فضای آموزشی در ۳ طبقه و با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و با مشارکت دکتر نمک فروش خیر مدرسه ساز احداث شده است.

الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه رشد، توسعه یافتگی و توانمند شدن کشورها بر پایه دانش استوار است، اظهار داشت: پایه دانش در هر کشور، سیستم آموزشی آن کشور است، ما هرچه بیشتر به امر آموزش اهمیت بدهیم در جهت توانمند شدن کشور گام برداشته ایم.

وی یادآور شد: توانمند شدن کشور در امر آموزش، علاوه بر داشتن معلمین توانمند ودلسوز نیازمند داشتن فضاهای آموزشی زیبا، استاندارد و شکیل است.

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در آئین افتتاح مدرسه ۹ کلاسه حضرت سکینه (س) اظهار داشت: سرمایه گذاری در امر تعلیم و تربیت بزرگترین و ماندگارترین سرمایه گزاری است که دکتر نمک فروش خیر مدرسه ساز با درک این مهم، جاودانه ترین سرمایه ممکن را برای آخرت خودشان اندوخته اند.

کد خبر 4480444

منبع: مهر

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز کوهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، این مرکز پس از بهره برداری نهایی توان تامین بذر، نهاده و نشای گیاهان دارویی ۷۸۰ هکتار زمین را خواهد داشت.

مزرعه آموزشی و ترویجی، گلخانه تولید نشا، فرآوری گیاهان دارویی شامل عرقیات، اسانس، عصاره و دارو و مزرعه گردشگری از بخش‌های مختلف این دهکده دارویی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس