Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:52:46 GMT

جلال غفاری قدیر رئیس شبکه افق شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۵۷۱

جلال غفاری قدیر رئیس شبکه افق شد

طی حکمی از سوی معاون سیما، جلال غفاری قدیر به عنوان رئیس جدید شبکه افق معرفی شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بالاخره بعد از مدت‌ها رئیس شبکه افق معرفی شد؛ جلال غفاری قدیر بعد از جواد رمضان‌نژاد این مسئولیت را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایگاهی که پیش از این گزینه‌های مختلفی داشت؛ از محسن برمهانی از مدیران و مستندسازان انقلابی گرفته تا فرشاد مهدی‌پور مدیرمسئول، سردبیر و صاحب‌امتیاز روزنامه صبح‌نو رایزنی شدند و رسانه‌ها هم گمانه‌زنی کردند تا این که قرعه به نام چهره‌ای دانشگاهی افتاد.

اما جلال غفاری قدیر کیست؟

"جلال غفاری قدیر" چهره‌ای دانشگاهی است و پیش از این رئیس دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین(ع) بوده و طی حکمی از این به بعد مسئولیت شبکه افق برعهده اوست. این حکم را روابط عمومی سیما اعلام کرد که سیدمرتضی میرباقری برای جلال غفاری قدیر صادر کرد. 

تکلیف شبکه افق مشخص می‌شود/ انتصاب جلال غفاری قدیررمضان‌نژاد در گفتگو با تسنیم: به زودی مدیر شبکه افق معرفی می‌شود/تعطیلی وجود ندارد!

با روشن شدن تکلیف شبکه افق، هجمه‌ها هم به پایان می‌رسد؛ چرا که کماکان برخی اعتقاد دارند این شبکه یا ادغام می‌شود و یا تعطیل! ابهامی که پیش از این جواد رمضان‌نژاد مدیر کنونی شبکه پنج و سرپرست شبکه افق به خبرنگار خبرگزاری تسنیم پاسخ آن را داد. او تأکید کرد: "موضوع تعطیلی و ادغام شبکه افق، کاملاً تکذیب می‌شود و گزینه‌هایی برای مدیریت این شبکه مطرح هستند که در معاونت سیما، بررسی می‌شود. در حیطه اختیارات بنده نیست درباره مدیریت شبکه اظهارنظری داشته باشم اما به‌زودی مدیریت شبکه از میان جوانان کاربلد رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی معرفی خواهد شد".

انتهای پیام/ R1515/P1356/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه افق رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه افق رسانه ملی تلویزیون شبکه افق رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با صدور حکم مشترک از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد با حفظ سمت به‌عنوان رئیس جدید دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد. 

در احکام جداگانه‌ای که از سوی آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاداسلامی صادر شده، از تلاش احمد مرادخانی رئیس سابق دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد اسلامی با اهدای لوح سپاس قدردانی شده است.

در متن حکم خطاب به حجت‌الاسلام خیری آمده است: نظر به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور مشارکت و بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش فعالیت در راستای وحدت حوزه و دانشگاه به موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس دیرخانه مشترک برای اجراسازی تفاهم‌نامه مذکور به مدت چهار سال منصوب می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • هدف از تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی الگوسازی برای نسل جوان است
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود