Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج علی اکبری گفت: کانون فرهنگی هنری صبح بیداری تلاش می‌کند زمینه ارتقای سطح علمی و مهارت‌های شغلی و اقتصادی بانوان را با توجه به مشخصات بومی و محلی و از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی و کاربردی فراهم کند.

«علی حاج علی اکبری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه «کانون فرهنگی هنری صبح امید» مسجد صاحب الزمان(عج) شهر آبعلی شهرستان دماوند، فعالیت های گسترده ای در حوزه خانواده داشته است، گفت: موضوعات اخلاق و روابط زناشویی مبتنی بر رویکرد دینی، از مهم ترین برنامه های این کانون در حوزه خانواده و زنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری صبح امید تاکنون چندین دوره آموزش مهارت های روابط زناشویی و ازدواج موفق برگزار کرده که با استقبال خوبی از سوی خانواده ها و زوج های جوان روبرو شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صبح بیداری خاطرنشان کرد: دعوت از زوج های موفق به ویژه سالخوردگان به منظور بیان تجارب موفق آنان، یکی از برنامه های مخاطب پسند این کانون در حوزه آموزش مهارت های روابط زناشویی و ازدواج موفق بود.

 

حاج علی اکبری در ادامه با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری صبح بیداری در حوزه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی برنامه های بسیاری داشته است، گفت: این کانون در حسینیه مجاور مسجد صاحب الزمان(عج) یک کارگاه خیاطی برپا کرده و به این صورت زمینه اشتغال چند تن از خواهران شهر آبعلی را فراهم کرده است.

 

 

وی با تاکید بر اینکه کانون فرهنگی هنری صبح بیداری در برگزاری دوره های آموزشی توجه ویژه به اولویت های بومی و محلی دارد، افزود: آموزش قالی بافی و زنبورداری یکی از برنامه های پرمخاطب این کانون بود زیرا افراد زیادی در این دو حرفه در شهرستان دوماند اشتغال دارند.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری صبح بیداری اضافه کرد: رویکرد ما در حوزه زنان، به موضوعات اعتقادی محدود نمی شود بلکه حوزه های اقتصادی، هنری و کارآفرینی را نیز شامل می شود.

 

وی گفت: هدف ما در برگزاری برنامه های مختلف در کانون فرهنگی هنری صبح بیداری، جذب همه گروه های مردم از جمله زنان به مسجد است.

 

حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری صبح بیداری در حوزه خانواده و زنان، اقدام به مستندسازی سبک زندگی شهدا از طریق مصاحبه به مادران و همسران شهدا کرده است.

 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری صبح بیداری تلاش می کند زمینه ارتقای سطح علمی و مهارت های و اقتصادی و شغلی بانوان را با توجه به مشخصات بومی و محلی و از طریق برگزاری دوره های آموزشی و کاربردی فراهم کند.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي علی لاریجانی حسن روحانی روحانی استان سمنان مقابله با تروریسم شیراز علی حاج علی اکبری کارآفرینی بانوان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد

ملانوری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: دوره آموزشی آفات مکنده باتاکید برکنترل آفات فصل بهارپسته، با حضور مهدی بصیرت عضو هیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور در راستای ارتقا دانش کارشناسان وبهره برداران باروش‌های کنترل آفات فصل بهاردرختان پسته برنامه ریزی شد.
 
 وی افزود: در این دوره کارشناسان و بهره برداران باروش‌های کنترل آفات مکنده همچون سن وسنک، زنجره (شیره تر) وشپشک‌های پسته توسط مدرس محترم مهدی بصیرت عضوهیات علمی موسسه تحقیقات پسته کشور به فراگیران ارائه شد.
 
  لازم به ذکر است به منظور بهره برداری حداکثری از مطالب، این دوره به دو صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • فرش، سفیر فرهنگی ایرانیان در دنیا/ هنرمندانی که رج به رج عشق می‌بافند
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود