Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

وزیر راه‌وشهرسازی به استان گلستان سفر کرد و صبح امروز در جلسه‌ای اولویت‌های دولت و وزارت راه را تسریع در تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از کریدورهای ترانزیتی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به استان گلستان به همراه استاندار، اعضای شورای حمل‌ونقل و مدیران و مسئولان کشوری و استانی در ایستگاه و پایانه راه‌آهن اینچه‌برون استان گلستان حضور یافتند و جلسه‌ای در خصوص بندر خشک و موارد حوزه حمل‌ونقل و راه‌آهن اینچه‌برون در محل سالن جلسات ایستگاه مذکور برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه وزیر راه‌وشهرسازی پیرامون سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های موجود حوزه ریلی مباحثی را مطرح کرد و گفت: تسریع در ایجاد زیرساخت‌ها برای راه‌آهن و بندر خشک اینچه‌برون می‌تواند به بهره‌برداری افزون‌تر از این ظرفیت برای توسعه حمل‌ونقل شمال شرق کشور منجر شود و بخش خصوصی نیز موتور محرکه توسعه و تحول در بخش‌های مختلف از جمله حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای است که استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری این بخش باید مورد توجه بیشتر مدیران استان‌ها قرار بگیرد.

محمد اسلامی افزود: موانع حقوقی برقی کردن راه‌آهن اینچه‌برون به گرمسار در حال برطرف شدن است و مراحل نهایی آن توسط شرکت روسی در حال طی شدن است.

اسلامی درباره بندرخشک اینچه‌برون افزود: بندرخشک اینچه‌برون ظرفیت خوبی برای توسعه و اشتغال شمال شرق کشور است تا این منطقه را به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل کند که باید در حوزه زیرساختی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ورود کند.

در این جلسه مازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن، نوراله بیرانوند معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن و عباس جعفری مدیرکل بازرگانی خارجی راه‌آهن نیز حضور داشتند و مورادی حوزه حمل‌ونقل ریلی عنوان کردند.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق ۲ نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت و اقدامات راه‌آهن منطقه توضیحاتی درخصوص حوزه ریلی، خط عریض و موانع پیشرو بندر خشک اینچه‌برون ارائه کرد.

محمدرضا قربانی اضافه کرد: با اجرا و بهره‌برداری از خط عریض پایانه راه‌آهن اینچه برون، هزینه تغییر بوژی برای تجار و بازرگانان که برای هر بار تعویض مبلغ ۱۸۰ فرانک سوییس است، حذف می‌شودکه برای کشور نیز ارزآوری خواهد داشت.

همچنین وزیر راه‌وشهرسازی و هیات همراه با قطار از مرز و خطوط ریلی اینچه‌برون و اقدامات در حال اجرای حوزه پایانه راه‌آهن اینچه‌برون بازدید به عمل آوردند.

زهرا ایرانشاهی خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اینچه برون محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اداره اتباع استان گلستان

معاون سازمان ملی مهاجرت در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان حاضر و از این اداره بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که امروز پنج شنبه ۱۳ ثور انجام شد دودانگه در دیدار با مدیر کل و مسئولین قسمت های مختلف اداره کل امور اتباع استان گلستان ضمن تقدیر از تلاشهای استاندار محترم گلستان در اجرای موفق طرح سرمایه گذاری، به تشریح سیاست های سازمان ملی مهاجرت پرداخته و موضوعاتی از قبیل طرح سرمایه گذاری ، اشتغال ، دستگیری ترخیص و طرد اتباع غیرمجاز، صدور و توزیع کارت هوشمند، کارت بانکی اتباع و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل اتباع خارجی گلستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز در استان ارائه نموده و اذعان داشت: برابر برنامه های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت تمامی تلاش ما بر اجرای قوانین و دستورالعمل ها با استفاده از تمامی ظرفیت این اداره کل میباشد. 

درادامه از اردوگاه مراقبتی گرگان بازدید به عمل آمد. در بازدید از اردوگاه نیز علاوه بر تاکیید بر بازگشت موثر و با احترام اتباع خارجی غیر مجاز نیازها و تجهیزات لازم جهت تداوم روند موجود اعلام گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • مجارستان: آمریکا می‌خواهد اروپای مرکزی خط مقدم جنگ سرد با روسیه باشد
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌ آلات ایران ممکن نیست
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • حالا وقت توافق است