Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، قاسم مشارموحد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: امروز بر اثر سقوط حمل بالابر در در عمق ۱۵ متری چاه معدن کرومیت روستای چاه یابو از توابع شهرستان نیشابور، دو کارگر معدن به سختی مصدوم شدند که با امداد رسانی اورژانس هوایی به بیمارستان این شهر انتقال پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  افزود:پس از اطلاع از این حادثه سریعا یک ایستگاه آتش نشانی از شهر همت آباد و یک ایستگاه آتش نشانی دیگر از نیشابور به محل اعزام شدند و همزمان نیز بالگرد اورزانس هوایی نیشابور جهت انتقال این دو مصدوم به پرواز درآمد.
 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در عملیات نجات رسانی این حادثه امدادرسانان موفق شدند طی یک ساعت انجام عملیات امداد و نجات، با همکاری آتش نشانی و هلال احمر نیشابور، دو مصدوم حادثه یک نفر ضربه به سر و کاهش سطح هوشیاری و دیگری با ترومای کمر و ضربه به سر، از زیرآوار بیرون آورده شده اند.
مشارموحد گفت: در ادامه امداد رسانی این مصدومان از طریق اورژانس هوایی نیشابور به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهر منتقل گردیدند.   انتهای پیام//د.ف      مصدو میت دو کارگر معدن کرومیت روستای چاه یابو نیشابور                                                                      

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بوکان در این خصوص گفت : در پی  اعلام حادثه آتش گرفتن یک باب مغازه صافکاری بهمراه یک دستگاه خودروی وانت درون آن در خیابان استاد حقیقی این شهر بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ و نیز ستاد فرماندهی سازمان به محل اعزام شدند.

قادری در ادامه افزود: متاسفانه با توجه به تاخیر در اعلام حادثه از سوی حاضرین به سازمان آتش شعله ور شده بود اما پس از رسیدن آتش نشانان فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کرده و مانع از پیشروی آن و افزایش  خسارات شدند.

وی  در پایان گفت: نبود خاموش کننده های دستی(کپسول آتش نشانی) در تعمیرگاه ها، مغازه ها و منازل و در داخل خودروها همواره باعث از دست رفتن زمان و گسترش خسارات بصورت جدی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • امداد رسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت