Web Analytics Made Easy - Statcounter

دقیقه 25: بازیکنان پرسپولیس روی دروازه سپاهان ضد حمله زدند اما منشا قدر این توپ را ندانست و ضربه بی دقتی زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: سانتر خطرناک عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی نزدیک بود تبدیل به گل شود که توپ بعد از برخورد به پای نیازمند به کرنر رفت.

دقیقه 5: پرتاب اوت بلند از سمت چپ زمین نزدیک بود موقعیت خطرناکی برای سپاهان ترتیب دهد که در نهایت یک کرنر به سود طلایی پوشان به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حساس ترین بازی نیم فصل نخست لیگ هجدهم فوتبال ایران بین پرسپولیس و سپاهان دو تیم بدون شکست رقابت ها آغاز شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این دیدار تا حد زیادی قهرمان دور رفت را مشخص کرد و همچنین باتوجه به جذابیت های همیشگی بین دو رقیب تهرانی و اصفهانی که بیشترین قهرمانی را در لیگ برتر دارند، از حساسیت های زیادی برخوردار است. سپاهان دارای بهترین خط حمله لیگ و پرسپولیس با تمام مشکلات صاحب بهترین خط دفاع مسابقات است.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، علی علیپور و گادوین منشا

سرمربی: برانکو

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، سیاوش یزدانی، محمد ایران پوریان، حامد بحیرایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و استنلی کی روش.

سرمربی: قلعه نویی

دیدار عقب افتاده از هفته دوازدهم لیگ برتر عصر امروز (یکشنبه) بین تیم‌های دوم و سوم جدول رقابت‌ها برگزار خواهد شد و برنده این مسابقه شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل خواهد داشت. تساوی این مسابقه هم تیم پدیده را خوشحال خواهد کرد تا امیدوار باشد برای اولین بار یک نیم فصل را با قهرمانی به پایان برساند، هر چند شاگردان امیر قلعه‌‌نویی در هفته پایانی لیگ باید به مصاف استقلال خوزستان بروند و در صورت عدم شکست در بازی امروز با پیروزی در هفته پایانی نیم فصل به عنوان صدرنشین راهی تعطیلات خواهند شد.

تقابل تیم‌های قلعه‌نویی و برانکو همیشه دیدنی بوده و مرد کروات در اکثر مواقع برنده این جدال بوده است اما این بار شرایط متفاوت است و سپاهان بعد از چند سال ناکامی خودش را به جمع مدعیان قهرمانی رسانده و می‌تواند یک حریف سرسخت برای نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا باشد. سپاهان در 4 بازی اخیر خانگی خود به تیمی امتیاز نداده و پرسپولیس هم تا اینجای رقابت‌ها فقط دو برد خانگی در کارنامه خود داشته که مقابل پدیده و ماشین‌سازی بوده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سالار آقاپور در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2024 اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قهرمان شویم و دل مردم عزیز را شاد کنیم. مردم و خانوادهایمان ما را دعا کردند و انرژی مثبت می‌فرستادند و توانستیم با قهرمانی دل آنها را شاد کنیم. این شادی که به قلب مردم هدیه کردیم چیز خاصی نیست، اما در این شرایط حداقل یکی دو ساعت توانستند به خاطر قهرمانی ما شاد باشند.

ویدئو: 331384

وی در مورد قدرت‌های نوظهور فوتبال آسیا و سنگینی وظایف فوتبالیست‌ها نسبت به گذشته، خاطر نشان کرد: بله، نسبت به سال‌های قبل که بازی‌ها را با نتیجه 10 بر یک یا 15 بر یک تمام می‌کردیم، کار سخت شده است. دوران آن بازی‌ها دیگر تمام شد، دیگر همه کشورهای آسیا فوتسال و دفاع کردن را بلد هستند. شما دیدید که ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی حذف شد. حتی تیم‌هایی که کسی فکرش را نمی‌کرد، توانستند از مرحله گروهی صعود کنند. خدا را شکر که افغانستان هم به جام جهانی صعود کرد. از این به بعد کار سخت‌تر می شود. خدا را شکر ایران با قدرتی که از گذشته داشته و همدلی که میان بازیکنان وجود دارد، بتوانیم از این به بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

ستاره تیم ملی درباره مسابقات جام جهانی هم گفت: با بازگشت حسین طیبی که بازیکن مصدوم ما در این جام بود؛ اما حضورش خیلی تأثیرگذار است، همچنین  با این کادر فنی و بازیکنان متحدی که داریم، تیم را در فینال جهان می‌بینم.

وی راجع به مصدومیت حسینی طیبی هم صحبت کرد: جای حسین خالی بود. او کاپیتان دوره قبل و بازیکنان مؤثر تیم ملی بود و با بازگشتش در جام جهانی به ما کمک می‌کند.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد دلیل حذف ژاپن مدافع عنوان قهرمانی در مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال، تأکید کرد: سال انتخابی جام جهانی سال سختی است. به نظرم ژاپن آنجایی که فکرش را نمی‌کرد بازی‌ها را باخت و مساوی کرد که همین عامل حذفش شد. همه تیم‌ها روبه‌روی ژاپن به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی می‌کردند، اما این تیم آنها را دست‌کم گرفت و حذف شد.

دیگر خبرها

  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • گزارش‌زنده؛ پرسپولیس ۰ - سپاهان ۰
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟