Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (یک شنبه) با برگزاری ۴ بازی به اتمام رسید و در نهایت پرسپولیس پاکدشت موفق شد به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کند.

در نخستین دیدار امروز شاگردان مجتبی حسینی در تیم اکسین (گل ریحان) البرز موفق شدند در ورزشگاه انقلاب کرج با نتیجه ۲ بر یک شهرداری تبریز را شکست بدهند و با ۲۳ امتیاز به رتبه پنجم جدول صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ابراهیمی (۵۶ و ۶۲- پنالتی) برای اکسین و حسین قره داغی (۷۵) برای شهرداری چی‌های تبریزی گلزنی کردند تا این تیم هم با ۱۴ امتیاز در رده نهم قرار بگیرد.

مس کرمان در خانه خود فجرسپاسی شیراز را با نتیجه ۲ بر یک از سد راه برداشت تا با ۲۷ امتیاز رتبه چهارم را حفظ کند. عیسی پرتو (۶۲) و شروین بزرگ (۹۵) برای تیم نادر دست نشان و سلمان بحرانی (۵۰) برای شاگردان اسماعیل زارع موفق به گلزنی شدند. فجر سپاسی هم با این نتیجه ۱۳ امتیازی و در رتبه یازدهم باقی ماند.

حساس‌ترین بازی این هفته در خانه تیم صدرنشین جدول یعنی شاهین بوشهر مقابل تیم رده دومی پرسپولیس پاکدشت برگزار شد که در نهایت شاگردان فرهاد کاظمی با برتری ۲ بر یک در این بازی خارج از خانه ۲۹ امتیازی شده و جای شاهین را در صدر جدول گرفتند. محمد اوسانی (۶۹) و رضا مرادی (۸۲- پنالتی) برای پرسپولیس و میلاد صارمی (۱۴) برای تیم میزبان گلزنی کردند تا شاگردان محمود فکری ۲۷ امتیازی مانده و به رده سوم سقوط کنند.

آخرین بازی این هفته هم شهرداری ماهشهر در خانه خود مقابل گل گهر سیرجان سه بر یک مغلوب شد تا همچنان با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم بایستد. ایمان کیانی (۱۵) برای تیم داود مهابادی و حسام پورهاشم (۳۰) مهرداد آوخ (۴۲) برای تیم وینگو بگوویچ گل زدند تا گل گهر با ۲۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شاهین و مس به رده دوم صعود کند.

انتهای پیام/

نتایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی

پاری سن ژرمن با نتیجه ۴ بر یک در بازی خارج از خانه مقابل لوریان برنده شد.

به گزارش ایسنا، پاری سن ژرمن امشب (چهارشنبه) در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر یک برنده شد.

در این بازی برای شاگردان لوئیس انریکه عثمان دمبله (دقایق۱۹ و ۶۰) و کیلیان امباپه (دقایق ۲۲ و ۹۰) گلزنی کردند و تنها گل میزبان را هم بامبا در دقیقه ۷۳ به ثمر رساند.

با این برد پاری سن ژرمن صدرنشین ۶۹ امتیازی شد و و در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل، تنها به دو امتیاز دیگر برای تثبیت قهرمانی‌اش نیاز دارد. پی‌اس‌جی با موناکو رده دومی ۱۳ امتیاز اختلاف دارد. لوریان رده هفدهمی هم ۲۶ امتیازی باقی ماند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت