Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کارگران زحمتکش ایران خودرو و سایپا در نامه‌ای سرگشاده خطاب به دو مدیرعامل شرکت‌های خودروساز نوشتند:

آقایان مدیران‌عامل، اخیراً مشکلات پیش‌آمده در صنعت خودروسازی موجب نگرانی کارگران در این بخش گردیده است.

شرایط فعلی کارگران ما را به یاد هفت‌تپه و ... می‌اندازد که کارخانه دچار مشکل مالی و مدیریتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شد و سپس دولت را جهت کاری که خودش انجام داده به میدان کشید و بحران امنیتی بوجود آورد. در شرکت‌های خودروساز، ما نیز نگران چنین وضعیتی هستیم زیرا نماینده بخش خصوصی در تصمیمات هیأت مدیره خودروسازان نقش دارد. بخش خصوصی که در طول این بحران در صنعت خودروسازی از ارسال قطعات و ناقص شدن خودرو‌هایی که به مردم تعهد می‌شود نقش بسیاری را ایفا کرده است.

حال آقایان مدیرعامل؛ آیا این شبهه پیش نمی‌آید که بخش خصوصی با ایجاد مشکل برای این صنعت، بخواهد در آینده نسبت به خرید از شرکت‌های خودروساز اقدام نماید؟

این بخش خصوصی که در طول این بحران حدود ۳۰۰۰ کارگر خود را اخراج نموده آیا بعد از خرید و ایجاد درآمد با اخراج هزاران کارگر شرکت‌های خودروساز، بیکاری را افزایش نمی‌دهد و فقط و فقط به فکر سود بیشتر نیست؟

آیا کسانی که به فکر کارگر ایرانی نبوده و تابعیت خارج از کشور دارند دلشان برای کارگران ایرانی می‌سوزد؟ آیا با جلسات با رسانه‌ها یا برخی از خبرنگاران با ارائه اطلاعات غلط قصد ندارند این جو را ملتهب نمایند؟

آقایان مدیرعامل؛ نمی‌دانم آیا شما از این فکر آن‌ها مطلع هستید یا خدایی نکرده بی‌تفاوت از کنار آن می‌گذرید؟

آقایان مدیرعامل؛ بدانید که چندین هزار کارگر خودروسازی چشم امید به خداوند و سپس به شما دارند.

آقایان مدیرعامل؛ امید است که نان زن و بچه ما که اول خداوند بزرگ روزی می‌نماید و سپس انسان‌ها می‌توانند در آن نقش داشته باشند، شما نیز از این موضوع سرافراز بیرون بیایید.

به امید خدا

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شرکت خودرو سازی ایران خودرو سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته کار و کارگر اظهارکرد: در شرایط اقتصادی امروز کشور که نیاز به رونق اقتصادی بیشتر از گذشته احساس می شود، طبقه کارگر نقش کلیدی در پیشبرد این هدف دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین بیان کرد: در دین مبین اسلام و روایات پیشوایان دینی مان، به کارگران توجه ویژه ای شده و از کار آنها به عنوان جهاد یاد شده است که این موضوع بار سنگینی بر دوش مسئولان برای اهمیت به دغدغه های این قشر را یادآور می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به موفقیت های شرکت فولاد اکسین در سال گذشته و امسال، خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال جاری، شرکت فولاد اکسین خوزستان با اتکا به کارگران جوان و متخصصان بومی خود موفق به ثبت رکوردهای بسیار خوبی در حوزه تولید و صادرات مانند کسب عنوان صادرکننده برتر کشور، شکستن دومین رکورد تولید تاریخ شرکت و آماده به کاری ۹۵ درصدی خط تولید شد که همگی آنها مرهون تلاش کارگران عزیز است.

وی افزود: در روزهای ابتدایی سال جاری نیز رکوردشکنی فولاد اکسین ادامه داشت و با همت بلند کارگران، شاهد ثبت میزان ۸۳ هزار و ۴۵ تن در تناژ تولید محصولات خاص با استاندار جهانی API بودیم که لبیک به شعارسال بود.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دیدار کارگران این شرکت با رهبر انقلاب، تصریح کرد: کارگران فولاد اکسین پس از دیدار روز چهارشنبه با رهبر انقلاب روحیه مضاعفی برای تداوم موفقیت های شرکت و قدم نهادن در مسیر تحقق شعار سال خواهند داشت.

محمدی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر به کارگران تلاشگر شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: مجموعه مدیریتی اکسین قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی این عزیزان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • مدیران نگران چه هستند؟