Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مشاور استراتژي و نوآوري مسکو و مدير پروژه آزمايشگاه شهر هوشمند مسکو به همراه برخي مديران و پژوهشگران بين المللي ميهمانِ دومين «همايش و نمايشگاه بين‌المللي تهران هوشمند» خواهند بود که در روزهاي 19 و 20 آذرماه در برج ميلاد برگزار مي‌شود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي سازمان فاواي شهرداري تهران، امير بيات، دبير اجرايي دومين همايش و نمايشگاه بين المللي تهران هوشمند با اعلام اين خبر گفت: امسال نيز همانند سال گذشته، ميزبان جمعي از فعالان و متخصصان دولتي و بخش خصوصي از کشورهاي مختلف در حوزه شهر هوشمند هستيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته بيات، آندري بلوزروف، مشاور استراتژي و نوآوري مسکو و دميتري کاراندين، مدير پروژه آزمايشگاه هوشمند اين شهر با حضور در ايران و شرکت در اين همايش به انتقال تجربيات خود در خصوص روند توسعه شهر هوشمند در مسکو و چالش‌ها و فرصت‌هاي آن، مسير رسيدن به شهر هوشمند و پروژه آزمايشگاه شهر هوشمند مسکو سخنراني خواهند کرد.
او افزود: همچنين در اين دوره از همايش، مدعويني از سوييس، اسپانيا و هلند در قالب کارگاه‌هاي تخصصي به انتقال تجربيات خود در زمينه حرکت به سمت شهرهاي هوشمند خواهند پرداخت.  فرانسس دومينگو، مدير توسعه کسب و کار شرکت Worldsensing اسپانيا در کارگاهي آموزشي، در حوزه بهبود ترافيک با کمک پلتفرم جابجايي هوشمند سخن خواهد گفت. لارس مينث، مدير عامل Quantusec سوييس و عضو شوراي جهاني شهرهاي هوشمند نيز در کارگاه تاب آوري ساختارمند در شهر هوشمند که در روز دوم همايش برگزار مي‌شود، به ارائه تجربيات سوييس در پيشگيري و واکنش سريع در مواقع اضطراري خواهد پرداخت. همچنين آنتون لامبرتوس بوش، مديرعامل شرکت MOVE Mobility هلند، در کارگاهي جانبي در خصوص بهبود ترافيک شهري به کمک تحليل کلان داده صحبت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مديران حوزه شهر هوشمند روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال