Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@16:02:36 GMT

تهران| شهرستان پیشوا فاقد یک سالن اجتماعات است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۳۸۹۴

تهران| شهرستان پیشوا فاقد یک سالن اجتماعات است

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه حق مردم پیشوا به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی اَدا نشده است گفت: محرومیت حوزه‌های هنری و فرهنگی در پیشوا زیبنده شهرستانی با چنین سابقه فرهنگی، مذهبی و تاریخی نیست. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، حسین عباسی امروز در نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه حق مردم پیشوا به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی به درستی اَدا نشده است اظهار داشت: دوستداران هنر در پیشوا در حوزه‌های هنری و فرهنگی با محرومیت‌های بسیاری روبه رو هستند که باید با تعامل و هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه‌های مرتبط با حرکت‌های جهشی این کمبودها و عقب‌ماندگی‌ها را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهرستان پیشوا با جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر فاقد سالن اجتماعات برای برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف است که این زیبنده شهرستانی چون پیشوا با این سابقه فرهنگی، مذهبی و تاریخی نیست.

تهران| عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: اولویت نوسازی در بودجه 98 با مدارس مناطق محروم استنقوی‌حسینی: محرومیت در شهرستان‌های استان تهران اسفناک‌تر از پایتخت است‌تهران محروم‌ترین استان کشور است

فرماندار شهرستان پیشوا ادامه داد: منابع و امکاناتی که در شهرستان وجود دارد متأسفانه با نیازمندی‌ها و مطالبات مردم همخوانی ندارد و باید برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و قشر هنرمند و فرهیخته این شهرستان چاره‌اندیشی کرد.

عباسی با اشاره به واگذاری زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع برای احداث فرهنگسرا از سوی شهرداری و شورای شهر پیشوا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: با توجه به نیاز مبرم منطقه امید است کلنگ احداث فرهنگسرا تا پیش از پایان سال جاری به زمین زده شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت تجهیز سالن اجتماعات هلال‌احمر شهرستان پیشوا گفت: با وجودی که مقرر شده بود تجهیز و بهره‌برداری از سالن اجتماعات هلال احمر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شود اما متأسفانه با توجه به ضرورت موضوع این امر تاکنون محقق نشده است.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی یادواره 15 خرداد در این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان پیشوا خاستگاه قیام 15 خرداد است و مردم این منطقه تعلق‌خاطر خاصی نسبت به برنامه‌های خردادماه دارند  از این‌رو لازم است تا با راه‌اندازی دبیرخانه دائمی یادواره 15 خرداد با رویکرد ملی در پیشوا اقدامات این حوزه را منسجم‌تر و در جهت تبیین زوایای مختلف این قیام تاریخی قدم‌های مؤثرتری برداشته شود.

انتهای پیام/ن

R7840/P1361/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از کار گران به مناسبت روز کارگر ضمن تبریک این روز عنوان داشت: هفته کار و کارگر فرصتی مناسب است تا از تلاش‌های کار گران به عنوان پیشران و خط مقدم جبهه کار، تولید پیشرفت به همراه خانواده‌هایشان از تجلیل شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: اگر امروز در حوزه‌های متفاوت جامعه توفیقاتی به دست آمده در صنعت، علم، بین الملل و … مدیون کسانی است که صادقانه در حوزه کاری خود تلاش کردند و خصوصاً کارگران که بیشترین زحمات را متحمل می‌شوند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: امروز توفیقات کاری در ایران اسلامی مدیون حضور کارگران در عرصه‌های مختلف کشور می‌باشد.

وی با اشاره اینکه آئین تجلیل از کارگران با حضور بیش ۵۰۰ کار گر در شهرستان برگزار شد یاد آور شد: در هفته کار و کارگر علاوه بر برگزاری مراسم تجلیل از کار گران در این مراسم از دیگر کارگران در سطح شهرستان نیز با حضور متولیان تحلیل خواهد شد.

لطفی با اشاره به اینکه هفت هزار کارگر در حوزه‌های متفاوت، دریایی، کشاورزی، صنعت و سایر در حال تلاش هستند خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت در شهرستان گرفته است ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن اهدا خواهد شد.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: مطابق قانون جوانی جمعیت در شهرستان به مادران سه و چهار فرزندی زمین نیز زمین اهدا خواهد می‌شود.

کد خبر 6094468

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • استان تهران چطور تقسیم می شود ؟ مراکز استان ها مشخص شدند
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟