Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@02:54:48 GMT

رودنیل: گل دوم سپاهان آفساید بود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۴۲۷۹

ساعت 24- کارشناس داوری فوتبال گفت: قبل از خطای پنالتی پرسپولیس منشا روی مدافع سپاهان مرتکب خطا شده بود.

نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: مسابقه درگیرانه‌ای بود، اما دو تیم بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند و به همین دلیل فغانی به  جز چند دقیقه آخر مسابقه مشکل خاصی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی اخطارها و اخراج‌هایی که انجام داد درست بود.

وی افزود: دو آفساید هم در این بازی اعلام شد که هر دو آفساید را محمد منصوری به درستی اعلام کرد و گل دوم سپاهان هم به درستی مردود اعلام شد. 

رودنیل با اشاره به مهمترین صحنه بازی گفت:‌در دقیقه ۸۷ بازی داور اعلام پنالتی کرد، این پنالتی درست بود، اما قبل از صحنه پنالتی منشا روی مدافع سپاهان مرتکب خطا شد که داور به دلیل شلوغی محوطه جریمه این صحنه را ندید،‌ البته ضربه پنالتی باید تجدید می‌شد زیرا بازیکنان دو تیم قبل از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شده بودند. 

وی در مورد درگیری لفظی فغانی با قلعه‌نویی در نیمه اول گفت: قلعه نویی خیلی به تصمیمات داور معترض می‌شود، تیم داوری که برای مسابقه انتخاب شده بود هم در جام جهانی قضاوت کرده و هم قرار است در جام ملت‌های آسیا سوت بزند، در واقع فغانی بهترین داور آسیا و یکی از بهترین داورهای جهان است اما قلعه‌نویی به این داور هم مدام اعتراض کرد،‌ بهتر بود او هم مثل برانکو در تصمیمات داوری دخالتی نمی‌کرد. 

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا آبی‌ها همچنان با ۵۷ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت کوپال ناظمی اظهار داشت: با توجه به پیروزی استقلال و با اینکه تصمیمات داور تأثیری در نتیجه بازی نداشت، می‌توان گفت که ناظمی قضاوت خوبی در این دیدار حساس و مهم داشت.

او ادامه داد: در نیمه اول صحنه خاصی رخ نداد اما در نیمه دوم استقلال خیلی زود توسط روزبه چشمی به گل رسید که داور باید پیش از اینکه توپ به مهرداد محمدی برسد اعلام آفساید می‌کرد و در مجموع گل استقلال صحیح نبود.

حق وردی خاطرنشان کرد: در یک صحنه از نیمه دوم، محسن فروزان دروازه‌بان ذوب آهن به اشتباه به جای توپ به سر بازیکن استقلال ضربه می‌زند که داور می‌توانست یک پنالتی به سود آبی‌ها بگیرد.

او در ارتباط با خطای روزبه چشمی روی بازیکن ذوب آهن در پشت محوطه جریمه آبی‌ها گفت: در آن صحنه تصمیم داور درست بود و کارت هم لازم نبود داده شود.

کد خبر 6098797

دیگر خبرها

  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم