Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: اراذل و اوباش نامدار اردبیل با تلاش و پیگیری‌ دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی و قضائی دستگیر و به ۱۰ سال حبس محکوم شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

 ناصر عتباتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با پیگیری و تلاش‌های دستگاه‌های قضائی، نظامی و امنیتی اراذل و اوباش نامدار اردبیل شناسایی و دستگیر شد و بعد از تشکیل پرونده به ده سال حبس محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخورد جدی دستگاه قضائی استان با اراذل و اوباش خبر داد و افزود: دستگاه قضائی استان در این زمینه هیچ اغماض و چشم‌پوشی نخواهد داشت و در این گونه موارد که مخل امنیت نظم عمومی دخیل باشد با جدیت برخورد می‌کند.

3 نفر از اراذل و اوباش در اردبیل دستگیر شدنددادستان اردبیل «دلال بازی» در حوزه دارو و درمان اتباع خارجی را تایید کرددادستان اردبیل: جلوگیری از واگذاری کشت و صنعت مغان ایستادگی در برابر جریان ناسالم اقتصادی است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اساسی دستگاه قضائی استان جمع‌آوری اراذل و اوباش و دستگیری این افراد است که در این مدت اقدامات خوبی در این زمینه در استان انجام یافته است.

عتباتی تصریح کرد: ایجاد امنیت و آرامش پایدار اجتماعی مردم بسیار حائز اهمیت است و اجازه نمی‌دهیم اراذل و اوباشی که مخل امنیت و نظم عمومی هستند به کار خود ادامه دهند.

وی اظهار کرد: خوشبختانه در استان با تلاش‌های نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و قضائی، استان اردبیل جزو استان‌های امن کشور است و امنیت استان در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی مثال‌زدنی است.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان