Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:31:21 GMT

صدرنشینی آپوئل نیکوزیا بدون قوچان‌نژاد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۰۳۳

صدرنشینی آپوئل نیکوزیا بدون قوچان‌نژاد

آپوئل نیکوزیا در شب نیمکت‌نشینی مهاجم ایرانی خود نئا سالامیس را با ۴ گل شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته دوازدهم و نخست نیم‌فصل دوم لیگ یک قبرس، تیم آپوئل نیکوزیا که برای دومین بازی متوالی رضا قوچان‌نژاد را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه نئو جی. اس. پی مقابل نئا سالامیس رده پنجمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران قوچان‌نژاد که در دور رفت لیگ یک قبرس دو باخت، دو تساوی و هفت پیروزی داشتند، در مسابقه امشب به برتری ۴ بر صفر برابر نئا سالامیس رسیدند تا ۲۶ امتیازی شده و بالاتر از تیم‌های آپولون و لیماسول موقتا صدرنشین شوند.

 

رضا قوچان‌نژاد که در دور رفت ۱۰ بار برای آپوئل نیکوزیا به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، برای دومین بازی متوالی تا پایان مسابقه نیمکت‌نشین بود که این اتفاق برای نخستین بار در این فصل برای او رخ می‌داد تا شایعه جدایی‌اش از این تیم بیش از پیش قوت بگیرد.

آپوئل نیکوزیا رضا قوچان نژاد قبرس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آپوئل نیکوزیا رضا قوچان نژاد قبرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در بازدید از بند‌های خاکی منابع طبیعی این شهرستان گفت:  بارندگی‌های اخیر سبب جاری شدن رودخانه‌های فصلی از دامنه کوه‌ها و ارتفاعات و ورود آن ها به دشت زرند شد. 

وی افزود: این بارندگی‌ها باعث ایجاد رطوبت خاک مزارع و باغات شد که طبق بررسی‌های به عمل آمده منجر به خاموشی خودجوش موتور پمپ‌های کشاورزی شده است.
 
حسینی نژاد تصریح کرد: پیش بینی می شود بسته به میزان بارندگی در هر منطقه، دوره خاموشی از سوی کشاورزان ۱۰ الی ۱۵ روز به طول بیانجامد که این عمل سبب صرفه جویی در آب و برق مصرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: به موجب این کاهش مصرف، انتظار می رود، تقریباً ۵ میلیون مترمکعب ذخیره آب زیرزمینی حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم