Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:35:20 GMT

9 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۶۶۲۳

9 میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان کشف شد

اهواز- ایرنا- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 9 میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر یکشنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از کالای ایرانی' و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی انواع ادویه قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ادویه های قاچاق کشف شده را بالغ بر پنج میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.
سردار عباس زاده اذعان داشت: مأموران ایستگاه پل زال اندیمشک نیز در عملیاتی دیگر یک کامیون حاوی تعداد زیادی کیف و البسه زنانه قاچاق را متوقف کردند.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر چهارمیلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در مجموع از بار این 2 خودرو 9 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با تأکید بر اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مرجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.
7152/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان كشف كالاي قاچاق خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان