Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران شرایط جذب بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی فوتبال را اعلام کرد.به گزارش بلاغ، فریبرز محمودزاده در مورد زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر و شرایط جذب بازیکنان جدید برای باشگاه‌ها اظهار داشت: زمان نقل و انتقالات نیم فصل برای لیگ برتر و لیگ یک از ۱۶ دی ماه آغاز می‌شود و روز ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر باشگاه نیز در صورتیکه فهرست تیمش جا داشته باشد می‌تواند ۶ بازیکن آزاد جذب کند. 

وی در مورد اینکه تیم‌هایی که فهرست آن جای خالی ندارند هم می‌توانند بازیکن جذب کنند یا نه گفت: اگر فهرست تیمی تکمیل باشد باشگاه می‌تواند با فسخ دو طرفه ( توافق دو طرفه با بازیکن که اقاله نامیده می‌شود.) فهرست خود را برای جذب بازیکن جدید خالی کند. ضمن اینکه باشگاه‌ها می‌توانند از باشگاه‌های دیگر هم بازیکن جذب کنند به شرط اینکه بازیکن و باشگاه مورد نظر فسخ دو طرفه داشته باشند و این فسخ قرارداد قبل از ۱۳ بهمن انجام شده باشد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم تیم‌ها گفت: در صورتیکه بازیکنی مصدوم شود و کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و مرکز ایفمارک ( مرکز پزشکی سازمان لیگ) تایید کنند که این بازیکن برای نیم فصل به دلیل مصدومیت قادر به بازی نیست باشگاه می‌تواند به جای بازیکن مصدومش بازیکن جدید جذب کند و این سهمیه بازیکنان مصدوم جدا از جذب ۶ بازیکن آزاد است. یعنی اگر بر فرض باشگاهی چند بازیکن مصدوم داشته باشد که مراکز پزشکی فدراسیون و سازمان لیگ مصدومیت پزشکی آنها را تایید کنند که نیم فصل این بازیکنان قادر به بازی نیستند می‌توانند به جای این مصدومان بازیکن جدید بگیرند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش

رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها