Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا خوشبخت روز یکشنبه در همایش اصالت جنبش دانشجویی در محل دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت : از مهمترین الزامات سیاست‌ورزی در عصر تاریکی ،شجاعت ، صبر و امید در معنای عملی و نظری است.
وی افزود: در دوره ای که امیدها به سیاست ورزی کم می شود، هزینه های سیاست‌ورزی بالا می رود و این تاریکی و ظلمت موجود به دلیل نقد نکردن برخی از روش ها و مرور دوباره راه های اشتباه طی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فعال سیاسی ادامه داد : یکی از الزامات برای عبور از این تاریکی ، شجاعت است ؛ اکنون به شجاعت در‌عرصه های نظری و عملی نیاز داریم.
وی تصریح کرد : نقش نهاد دانشگاهی و جریان های دانشگاهی در‌ دوره تاریکی برجسته است و نباید از آن غافل شد .
خوشبخت بیان کرد : دیگر الزام سیاست ورزی در عصر تاریکی ، صبر است؛ باید از شکست های کوتاه مدت فاصله گرفت و به هر رویدادی در افق درازمدت نگاه کنیم.
وی تصریح کرد : در این شرایط باید همه مسایل را به شکل تکه هایی از پازل بدانیم و با بحث و گفت و گو به آن ها بپردازیم.
این فعال سیاسی در ادامه گفت: دوره تاریکی دوره عدم صبوری نیست چرا که در این صورت به انفعال منجر می شود؛ هر‌کنش گر سیاسی به امید، شجاعت و صبوری نیاز دارد.
وی گفت: بخش دوم صحبت ها به آداب مورد نیاز سیاست ورزی باز می گردد ؛ اولین آمین و آداب مهم سیاست‌ورزی در این دوران اصالت، تشکیلات دانشگاهی است.
وی گفت: آموختن روابط تشکیلاتی از الزامات مهم است ؛ تشکیلات ابزاری است که به ما کمک می کند تجربه اندوخته در این دوران را برای تغییرات آینده به بهترین شکل استفاده کنیم .
وی افزود: تشکیل انجمن های دانشجویی دستاورد بزرگی است که نباید از آن غافل شد ؛البته نباید تنها به این تشکل ها بسنده کرد چرا که در برابر بی اعتنایی دولت و زورگویی و باج خواهی دشمنان در خارج از مرزها باید تشکل های دیگری نیز شکل بگیرد.
وی گفت: در چنین دوره ای نوعی برگشت به ابزارهای کلاسیک سیاست‌ورزی جنگی، ضروری است ؛ بحث و گفت و گو و تحلیل جنگی موضوعاتی است که اصلاح طلبان نیز در آن دچار ضعف شده و دیگر خبری از استراتژیک های احزاب نیست.
خوشبخت گفت: در حال حاضر تولید تحلیل جمعی را فراموش کرده ایم در حالی که خواندن و عمیق شدن در آثار و بحث و گفت و گو با سیاست‌ورزی امر ضروری است .
این فعال سیاسی گفت: شاید در نگاه اول تهی از هیجان و دیربازده باشد اما انباشت آن ها یکی از الزامات برای خروج از دوران تاریکی است .
وی گفت: اکنون اصلاح طلبی نیازمند نو آوری است چرا که اگر همین روند ادامه پیدا کند ممکن است مانند خیلی از جریان ها کمرنگ شود؛ در مجموعه سیاست‌ورزی اصلاح طلبی دیگر صداها مانند گذشته شنیده نمی شود .
وی تصریح کرد: از رسالت های اصلی جریان های سیاسی نه تنها انتقاد بلکه حل معضلات جامعه است؛ نهاد های دانشگاهی در این میان نقش برجسته ای داشته و می توانند راه حل مشکلات را از مسئولان بخواهند .
همچنین ابراهیم اسکافی یکی دیگر از فعالان سیاسی کشور در این همایش گفت : تفسیر های زیادی در خصوص 16 آذر مطرح است ؛ در این روز جمعی از دانشجویان در اعتراض به حضور رییس جمهور آمریکا ، استبداد داخلی و مداخله خارجی در ‌امور ایران بپا خواستند و جان خود را از دست دادند اما نکته مهم این رویداد بزرگ ،تنوع دانشجویان در این کنش سیاسی بود که می تواند برای دانشجویان کنونی یک الگو باشد.
وی افزود: این دانشجویان برای دفاع از استقلال کشور کنش جمعی را شکل داده بودند و از سه گرایش متفاوت بودند.
این فعال سیاسی گفت: دانشجویان باید با وجود گرایش های مختلف، در بعضی از اصول مهم استقلال ایران و دموکراسی در کنار هم قرار گیرند.
وی ادامه داد: اکنون انگیزه ای که برای آن کنش اعتراضی بود دیگر وجود خارجی ندارد چرا که دولت کودتا با انقلاب از بین رفته و مناسبات ایران و آمریکا تغییر کرده و آنچه می ماند نوع کنش است که درس بزرگی است.
وی در خصوص هدف از تشکیل نهاد دانشگاهی در ایران اظهار داشت: این نهاد همواره در نظام های سیاسی دولت ها مورد سوء زن بوده هست.
7152/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف ایران و آمریکا جامعه رییس جمهور قانون آمریکا منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

ایتنا - اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.
با وجود اینکه می‌دانیم استفاده از گوشی در رختخواب و تاریکی برای چشم‌هایمان مضر است، بسیاری از ما هنوز در شب هنگام خواب از تلفن خود استفاده می‌کنیم.

 سیستم عامل اندروید مانع از خیره شدن بیش از حد ما به صفحه نمایش نمی‌شود، اما چندین ویژگی نمایشگر را برای کمک به کاهش فشار چشم ارائه می‌دهد. در حال حاضر قابلیتی ارائه می‌کند که رنگ‌های روشن را کاهش می‌دهد و در نتیجه صفحه نمایش را کم‌نور می‌کند، اما با نسخه 15 این بار حتی فراتر رفته است.
  تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش
اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.

این ویژگی به طور خودکار سطح روشنایی صفحه نمایش دستگاه شما را بر اساس سطح نور محیط تنظیم می‌کند.

علاوه بر این، نگاشت بین سطوح نور محیط و روشنایی صفحه به دستگاه بستگی دارد، بنابراین سطح روشنایی که یک تلفن با آن سازگار می‌شود ممکن است با گوشی دیگر متفاوت باشد.

 
نتیجه این امر این است که برخی از گوشی‌ها می‌توانند به اندازه کافی کم نور شوند تا در شرایط با روشنایی کمتر به راحتی قابل استفاده باشند، در حالی که برخی گوشی‌های دیگر حداقل به طور خودکار قادر به تنظیم نور نیستند.

برای توضیح این نابرابری، اندروید 12 قابلیتی را در زیر تنظیمات در منوی دسترس‌پذیری به نام «تاریکی اضافی» معرفی کرد که نور صفحه‌نمایش را فراتر از حداقل روشنایی گوشی شما کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که تنظیم روشنایی تطبیقی ​​روشن‌تر از حد معمول راحت‌تر از فعال کردن دستی Extra Dimming خواهد بود. زیرا این گزینه باید به صورت دستی روشن و خاموش شود. بنابراین، اگر آن را در شب فعال کنید تا روشنایی را کاهش دهید، باید به یاد داشته باشید که بعد آن را غیرفعال کنید، در غیر این صورت ممکن است صفحه در طول روز خیلی کم نور شود.
  خصوصیت جدید
صفحه نمایش همه گوشی‌ها نمی‌تواند به اندازه کافی کم نور شود تا در شب راحت از آن استفاده کنید، و این همان چیزی است که احتمالا در ویژگی جدید اندروید 15 حل می‌شود.

هدف این ویژگی تنظیم روشنایی تطبیقی ​​فعلی با کاهش خودکار روشنایی صفحه نمایش در شرایطی است که نور محیطی بسیار کم است.

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را متوقف کنید/ این رفتار گویای سیاست دوگانه و متناقض دولت آمریکا نسبت به آزادی بیان است
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است