Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبداله محمدی افزود: عده ای درصدد سوء استفاده از دانشجویان برای رسیدن به مقاصد و منافعشان هستند و ما باید در این برهه زمانی که دشمن از همه جهات بر کشور ما فشار می آورد، همه دست به دست هم داده تا توطئه آنها را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه این پیشرفت های کشور، در سایه فعالیت ها و دانش های بزرگ دانشجویانی است که در خدمت استادانشان تعلیم یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما قدردان استادانی هستیم که چنین دانشجویانی را تربیت کرده اند.

  حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: نسل گذشته شما بودند که این مملکت را در مقابل هجوم دشمن بیمه و حفظ کردند. بهترین نیروهای امنیتی، سیاسی و نظامی کشور از دانشجویان بودند. و اینها بهترین صحنه های علمی را در طی نموده و هم اکنون به رخ جهانیان می کشند.

   آیین تجلیل از دانشجویان ممتاز آموزشی، فعالان فرهنگی و مخترعین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان با شرکت بیش از 300 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های آزاد اسلامی، موسسه آموزشی و غیرانتفاعی عین القضات، دانشگاه پیام نور، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی میانه و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن هلال احمر میانه برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده است، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901914

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است