Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تازه بعد از طلاق دادن همسرم ناهید فهمیدم که چه کسی مانند ماری زهردار درون زندگی‌ام خزیده و چندین بار با جاسازی هروئین و شیشه در خودروی من قصد داشت مرا روانه زندان کند. حالا همان فرد با همسرم ازدواج کرده و من نگران آینده پسر چهار ساله ام هستم چرا که ...

جوان 26 ساله در حالی که بیان می کرد اگر روزی که در دوران نامزدی متوجه ارتباط همسرم با جوان غریبه شدم او را طلاق می دادم امروز نگران آینده فرزندم نبودم به مشاور کارشناس اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: پنج سال قبل بنا به درخواست اطرافیانم از دختری خواستگاری کردم که با مادرش در یکی از روستاهای منطقه تربت حیدریه زندگی می کرد و پدرش دارفانی را وداع گفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ماه از ازدواج مان گذشته بود و من احساس خوشبختی می کردم اما روزی در محل کارم مشغول فعالیت بودم که پیامکی به اشتباه از سوی نامزدم به گوشی من ارسال شد. از متن آن پیام که خطاب به جوانی به نام «همایون» بود، در جا خشکم زد به همین دلیل خیلی سریع واکنش نشان دادم ولی نامزدم موضوع را قبول نمی کرد این ماجرا به اختلافات شدید کشید تا جایی که بالاخره با وساطت بزرگ ترها تصمیم گرفتم اشتباه نامزدم را نادیده بگیرم و بساط عروسی را فراهم کنم ولی دیگر اعتمادی به همسرم نداشتم چرا که رفتارهایش خیلی مشکوک بود در نهایت پس از مدتی پرس و جو فهمیدم «همایون» جوان مجردی است که در همسایگی خانواده همسرم زندگی می کند. با وجود این بعد از برگزاری مراسم عروسی زندگی مشترک مان را در مشهد آغاز کردیم چرا که من در یکی از شرکت های پیمانکاری شهرداری مشغول کار بودم و احتمال می دادم دیگر رابطه همسرم با همایون قطع می شود. حدس من درست بود به طوری که رابطه عاطفی بین من و همسرم با به دنیا آمدن فرزندم هر روز بیشتر می شد و من هم سعی می کردم امکانات رفاهی بیشتری را برای همسرم فراهم کنم ولی این ماجرا دوام زیادی نداشت چرا که شش ماه بیشتر از تولد ساسان نگذشته بود که دوباره اخلاق و رفتار همسرم تغییر 180 درجه ای یافت. او مدام مرا به دلیل درآمد کم سرزنش می کرد و با توهین ها و فحاشی هایش امانم را بریده بود به همین دلیل هیچ کنترلی بر اعصابم نداشتم و همواره با یکی از همکارانم درگیر می شدم. در همین روزها بود که پلیس خودروی مدل پایین مرا به اتهام حمل مواد مخدر توقیف کرد در حالی که من حتی سیگار یا قلیان هم نمی کشیدم. این موضوع در طول دو ماه سه بار تکرار شد ولی با هوشیاری پلیس و مقام قضایی ساختگی بودن ماجرا لو می رفت و من آزاد می شدم در حالی که همسرم همواره ذهن مرا به سوی همکارم سوق می داد تا این که با دستور قاضی یک نوار صوتی از فردی که هروئین و شیشه در خودروام جاسازی می کرد به دست آوردم ولی نمی توانستم صاحب صدا را تشخیص بدهم. بالاخره در همین روزها اختلافات من و همسرم آن قدر شدت گرفت که با نظر بزرگ ترها و به صورت توافقی از یکدیگر جدا شدیم به شرط آن که حضانت پسر چهار ساله ام را همسرم بپذیرد و من پسرم را هر دو هفته یک بار ملاقات کنم.

در یکی از همین ملاقات ها وقتی جوان غریبه همراه همسرم به من توهین کرد و دوست نداشت فرزندم را ببینم تازه متوجه شدم این صدای آشنا همان صدای ضبط شده در مکالمه تلفنی جاسازی مواد مخدر است که اکنون با همسرم ازدواج کرده است. وقتی ماجرا را پیگیری کردم تازه فهمیدم این جوان غریبه همان همایون است و ... حالا هم از آینده پسر چهار ساله‌ام نگرانم چرا که جوان خیانت پیشه وقتی به زندگی من رحم نکرد، چگونه به آینده پسرم ترحم می کند!

شایان ذکر است به دستور سرهنگ حمیدرضا علایی (رئیس کلانتری میرزاکوچک خان) تحقیقات درباره ادعاهای این جوان 26 ساله آغاز شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت مرگ پیام صابری همسر زیبا بروفه+عکس توضیحات احمد خمینی درباره عکس‌های لو رفته اش+عکس جسد خانم مجری BBC در خانه اش پیدا شد+عکس فقر مطلق غذایی در کهگیلویه و بویراحمد برخورد وحشیانه پلیس فرودگاه تفلیس با یک زن ایرانی +تصاویر عامل انتحاری چابهار قبل و بعد از عملیات +عکس خالکوبی عجیب علی صادقی روی صورتش+عکس توجه زیاد به بازیگر زن هالیوود شاهزاده های انگلیس را به جان هم انداخت+عکس سوختن فجیع کودک 4 ماهه درپی بی توجهی مادر جوان+عکس ارتباط ستارهای فوتبال ایران با شاخ های مجازی این خانم معلم بچه های مدرسه ابتدایی را عضو گروه ( 18+) کرده بود!+عکس انتقام وحشتناک زن جوان از مردی که 23 سال قبل به او تجاوز کرده بود+عکس شک نداشتم که برادرم آریا با زنم ارتباط پنهانی دارد + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا امیر و حسام عاشق ماموربازی بودند و در غرب تهران پرسه می زدند +عکس شمارش معکوس برای اعدام باقری‌ درمنی

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس مدل مواد مخدر قاضی خیانت اخبار حوادث پیامک مرد پنهانی اشتباهی همسرم عکس ساعت مرد قتل تهران زن جوان دستگیر شد کودک همسرم پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی