Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:00:53 GMT

رضایت گتوزو با وجود توقف در سن سیرو

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۸۰۸۰

رضایت گتوزو با وجود توقف در سن سیرو

سرمربی میلان با وجود این که تیمش برابر تورینو متوقف شد اما به نظر می رسد که از نتیجه راضی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، در آخرین بازی هفته پانزدهم رقابت های سری A میلان در ورزشگاه خانگی خود از تورینو پذیرایی کرد. میلان در این دیدار نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوزو در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: برابر تیمی بازی کردیم که کیفیت بالایی از خود نشان داد. ما مصدمان زیادی داشتیم و چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم. با این حال بازی خوب را به نمایش گذاشتیم و بازیکنان همه تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه‌ داد: برابر تیمی بازی کردیم که در فصل جاری در دیدارهای خارج از خانه خود تن به شکست نداده است. در ابتدا تورینو بهتر بازی کرد و اذیت شدیم اما بعد از چند دقیقه بر بازی مسلط شدیم و عملکرد بهتری از خود نشان دادیم.

گتوزو درباره ایگواین، گفت‌: او هنوز درد دارد و به همین خاطر نتوانست خوب ظاهر شود. ایگواین از بهترین بازیکنان ماست و گاهی اوقات کارهای خیره کننده‌ای با توپ انجام می‌دهد. او سخت تمرین می‌کند و امیدوارم  که هر چه‌ سریع‌تر به روزهای اوجش بر گردد.

سرمربی میلان در پایان درباره فعالیت تیمش در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی، اضافه کرد: وظیفه من تمرین دادن و آماده کردن تیم است. درباره این سوال از لئوناردو و مالدینی سوال کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال میلان جنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته چلسی را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو به میلان پیوست تا تجربه بازی در رقابت‌های سری آ ایتالیا را هم به دست آورده باشد.

در فصلی که میلان عملکرد چندان خوبی نداشت، این ستاره آمریکایی یکی از بهترین بازیکنان میلان بود و یکی از موفق‌ترین فصل‌هایش تا به امروز را با به ثمر رساندن ۱۳ گل و ارسال هشت پاس گل در 45 بازی سپری کرد.

پولیشیچ در گفتگو با اظهار داشت:« باید بگویم که در واقع از دشواری بسیاری از بازی‌ها در این لیگ و از جذابیت آن غافلگیر شدم. فکر می‌کنم که حضور در فوتبال ایتالیا آزمون بسیار جذاب و بزرگی برای من بوده است.

احساسم این است که بخش مهمی از این موفقیت به دلیل فرصتی است که در اینجا به من داده شد. من زمان زیادی داشتم که نشان دهم توانایی انجام چه کارهایی را دارم و نقشی خلاقانه و آزادی عمل زیادی در بسیاری از دیدارها به من دادند که اعتماد به نفسم را به شکل قابل توجهی بالا برد.»

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد