Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: در ۶ ماهه اخیر سه هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند، به چرخه حمایتی کمیته امداد سمنان وارد شده‌اند. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

سید جواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به اینکه جمعیت خانوارهای معیشت‌بگیر زیر پوشش کمیته امداد استان سمنان در گذشته  هشت هزار  خانوار بوده است، اظهار داشت: با ورود سه هزارو 500 خانوار از افراد نیازمند جمعیت این خانوارهای تحت حمایت این نهاد به 12 هزار و 500 خانوار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان  اینکه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان در قالب شیوه‌های تک خدمتی، چند خدمتی و مستمری‌بگیر از این نهاد حمایتی خدمات دریافت می‌کنند بیان کرد: اکنون تعداد خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان که مستمری‌بگیر و تک و چند خدمتی‌بگیر به 15 هزار و 399 نفر رسیده  که در مجموع این تعداد معادل 29 هزار و 884 نفر رسیده است.

1200 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان مرکزی ایجاد شدپرداخت وام 20 میلیونی به ازای ایجاد اشتغال برای هر مددجوی کمیته امدادسپاه یاری‌گر کمیته امداد در کمک به محرومان گلستانی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به اینکه افزایش فقر هیچ ارتباطی با کمیته امداد ندارد و این نهاد تنها با معلول‌های جامعه که فقر است مواجه می‌شود بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تعداد مددجویان کمیته امداد استان سمنان تا پایان امسال به 30 هزار نفر افزایش پیدا کند.

رضوی  با اشاره به تبصره 14 کمیته امداد امام خمینی (ره) با مضمون افزایش ظرفیت پذیرش و ورود افراد نیازمند واجد شرایط به چرخه حمایتی این نهاد تصریح کرد: با بهره‌گیری از این تبصره تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به میزان مستمری پرداخت شده به افراد زیر پوشش این نهاد حمایتی گفت: 6 میلیارد و 484 میلیون تومان مستمری به خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با اشاره به افزایش مشارکت مردم در کمک به نیازمندان این استان گفت: این مشارکت در هشت ماهه امسال افزایش 72 درصدی داشته است.

رضوی با بیان اینکه کمک مردم به افراد نیازمند سبب کاهش آلام این افراد می‌شود افزود: مردم استان سمنان در مدت هشت ماهه امسال 32 میلیارد و 121 میلیون تومان به افراد نیازمند استان کمک کردند.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است