Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: امسال 40 درصد اعتبارهای عمرانی دستگاه های اجرایی استان بصورت ریالی و مابقی در قالب اوراق قرضه پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، احمد کرمی شامگاه یکشنبه در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار آبدانان اظهار داشت: با توجه رایزنی های انجام شده توسط استاندار ایلام و دیگر معاونت های استانداری و قول مساعد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، تا پایان سالجاری 40 درصد از اعتبارات عمرانی استان بصورت نقدی و ریالی و مابقی آن در قالب اوراق قرضه تامین و پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به عزم دولت تدبیر و امید برای عمران و آبادانی استان ایلام افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال مالی 570 طرح عمرانی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان ایلام به بهره برداری برسد.
معاون عمرانی استاندار ایلام از کاهش سهم اعتبارهای مالیات بر ارزش افزوده بخاطر گرانی های اخیر خبر داد و تاکید کرد: از ابتدای سال 97 تاکنون 700میلیارد ریال از طریق وزارت کشور و سازمان همیاری ها و دهیاری های کشور اخذ و به 26 شهرداری استان پرداخت شده است.
کرمی نبود اقتصاد شهری و درآمد پایدار در شهرداری های استان را مهم ترین مشکلات این نهادهای خدماتی عنوان کرد و یادآور شد: با اصلاح بخشی از قانون بودجه سالجاری توسط مجلس شورای اسلامی و بازگشت مبلغ 32 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده و تزریق آن به شهرداری های کشور در آستانه سال جدید و ایام عید نوروز بخش عمده ای از مشکلات مالی شهرداری های استان ایلام نیز مرتفع می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به عنایت دولت تدبیر و امید و در اجرای عقد تفاهمنامه با مدیران عامل بانک های استان سررسید 2 هزار میلیارد ریال از تسهیلات زلزله اعم از تعمیر و احداث واحدهای مسکونی سطح استان به مدت 2 سال دیگر استمهال شده و سود ، جریمه و دیرکرد اینگونه تسهیلات توسط دولت تضمین و پرداخت می شود.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام همچنین از تامین قیر یارانه ای مورد نیاز تمامی شهرداری های استان تا آخر سال 97 خبر داد.
7174/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!

تین نیوز

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا لطفی گفت: پرونده قاچاق لوازم یدکی خودرو به ارزش یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

لطفی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی ادامه داد: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال برابر ارزش خودرو حامل کالا و در مجموع به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این مسئول اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد خودرو را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داد
  • تولید ۳ درصد گندم کشور در شهرستان بیجار
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • جریمه ۲ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو!
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است