Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپانی مطرح خودروسازی شورولت اعلام کرده تا سال 2020 خودرو پرقدرت Chevrolet Silverado HD را به بازار عرضه خواهد کرد.

شورولت اعلام کرده است: این خودرو قدرتمند تمامی نیاز‌های مشتریان را با سلایق و توقعات متفاوت برطرف می‌سازد. مشتریان این نوع خودروها معمولاً بیشترین اهمیت را برای قدرت خودرو قائل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو Chevrolet Silverado HD استراتژی شرکت شورولت برای تولید نسل بعد خودروهای خود است و با طراحی این خودرو به دنبال کسب سهم ویژه‌ای از بازار ایالات متحده آمریکا است.

هر عدد از خودروهای Chevrolet Silverado HD  دارای ویژگی‌های خاصی در طراحی بیرونی خودرو است. ترکیب رنگ‌های مشکی و کرم در این خودرو، جلوه‌ی خاص و زیبا به آن بخشیده است. مهندسان شورولت گفتند: ما به تمامی جزییات در این خودرو فکر کرده‌ایم و تمامی نیازهای مشتریان را برطرف می‌سازیم به گونه‌ای که مشتریان شورولت هیچ مشکل برای کمپ‌های تفریحی خود نداشته یاشند.

شورولت Chevrolet Silverado HD اواخر سال 2019 به بازار عرضه می‌شود. این خودرو در دو مدل موتور بنزینی تزریق مستقیم و توربو دیزل V8، با 1233 مترنیوتن گشتاور عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: خودروی جدید شورلت معرفی شد +تصاویر

انتهای پیام/

شورولت پرچمدار خودروهای خود را تا سال 2020 به بازار عرضه می‌کند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس

زمان وداع قهرمان گرنداسلم آمریکا و تنیسور شماره ۳ پیشین جهان با ورزش حرفه‌ای اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومینیک تیم، تنیسور اتریشی قصد دارد در اکتبر سال جاری پس از مسابقات ATP-500 در وین بازنشسته شود. این مطلب توسط Salzburger Nachrichten گزارش شده است.

افول این تنیسور در سال 2021 و پس از یک آسیب دیدگی جدی از ناحیه مچ دست آغاز شد که هنوز او را آزار می‌دهد.

اظهارات سینر درباره زمان بازگشت به مسابقات

دومینیک تیم تیم 30 ساله برنده مسابقات گرنداسلم (US Open 2020) است. علاوه بر این، تیم 16 پیروزی دیگر در مسابقات ATP (از جمله یکی از سری‌های مسترز در ایندین ولز در سال 2019) به دست آورده است. او همچنین دو بار در فینال تورنمنت نهایی ATP بازی کرد: در سال 2019 در سه گیم به استفانوس سیتسیپاس یونانی باخت و در سال 2020 مغلوب دانیل مدودف روسی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد