Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@06:27:54 GMT

درخشان: پرسپولیس دیگر عادت به باختن ندارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۳۲۶

درخشان: پرسپولیس دیگر عادت به باختن ندارد

حمید درخشان  درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: فکر می‌کنم از هر دو تیم بازی قابل قبولی را شاهد بودیم. با توجه به حساسیت‌هایی که پیش از این مسابقه ایجاد شده بود و رقابتی که همیشه میان دو تیم وجود دارد انتظار می‌رفت که بازی جذاب و نفس‌گیری را از هر دو تیم ببینیم که همین اتفاق هم رخ داد. فکر می‌کنم هواداران واقعا بازی جذابی را تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره عملکرد فنی سپاهان گفت: در طول نیمه نخست بازی شاگردان آقای قلعه‌نویی تلاش داشتند با توجه به شرایط میزبانی بر حریف مسلط بشوند که روی این امر هم تقریبا موفق بودند و با ارسال‌های متنوع فشار زیادی را به دروازه پرسپولیس آوردند که البته با عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس حملاتشان دفع شد. اما در نیمه دوم پرسپولیس کمی به خودش آمد و توانست پاسخ حملات سپاهان را بدهد. البته آنقدر بازی جذاب بود که سپاهانی‌ها عقب ننشستند و باز هم روی دروازه پرسپولیس حمله کردند که روی یکی از همین حمله‌ها و روی شوت زیبای پورقاز توانستند دروازه پرسپولیس را باز کنند.

درخشان تصریح کرد: زمانی که پرسپولیس گل را دریافت کرد یکپارچه حمله شد تا گل خورده را جبران کند آن هم به این دلیل است که پرسپولیس دیگر به باختن عادت ندارد و هر وقت از حریف عقب باشد یکپارچه حمله می‌شود. حملات بی‌وقفه پرسپولیس باعث شد مدافعان حریف دچار اشتباه شوند و داور پنالتی اعلام کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا حواشی پیش از مسابقه روی نتیجه تاثیر گذاشته بود یا خیر، گفت: همیشه حواشی تاثیرگذار است. مطمئناً حواشی قبل از مسابقه و بحث کناره‌گیری آقای گرشاسبی روی عملکرد بازیکنان نقش داشت اما من معتقدم این پرسپولیس با سیستمی که در پیش گرفته می‌تواند روز به روز پیشرفت کند و موفق‌تر باشد. پرسپولیس اگر می‌خواهد باز هم در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشد باید تیمش را برای فصل آینده تقویت کند تا با قدرت به مصاف حریفان آسیایی برود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرمربی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان