Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیر قاسمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ازاین مجموع 75 میلیارد و 900 میلیون ریال در قالب 13 طرح به حوزه عمران شهری دیلم و برای 10طرح در بندر امام حسن 26 میلیاردریال در کمیته برنامه ریزی و از محل اعتبارات تکمیلی تامین شده است.
وی اظهارداشت: با این اعتبار طرح های مهم و شاخصی تعریف وتعیین شده که بهسازی ورودی شهر دیلم از سمت جنوب شهر، بهسازی ورودی شهر دیلم از سمت شمال شهر، تکمیل فاز یک رینگ جنوبی شهر دیلم حد فاصل کمیته امداد تا انتهای بلوار امام خمینی (ره)، اجرای کانال دفع آبهای سطحی اصلی شهر دربلوار پاسداران، تکمیل مطالعه زیرساخت های منطقه گردشگری بندر حماد، اجرای بازارچه خود اشتغالی بانوان، مطالعه وطراحی پلاژ بانوان شهر دیلم، روشنایی بلوارها و امکان واگذاری استخر دیلم از ورزش جوانان به شهرداری دیلم درقالب فعالیت اقتصادی بخشی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته برنامه ریزی دیلم به عمده طرح های شاخص در شهر امام حسن نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی، تکمیل بوستان و یادمان شهدای گمنام ،تکمیل مجتمع فرهنگی هنری، ساماندهی واصلاح نقاط هندسی، تهیه ونصب علائم راهنمایی ورانندگی، توسعه فضای سبز، ساحل سازی، زیرسازی و آسفالت کوچه ها از عمده این طرح هاست.
وی بیان کرد: شهرداران و شوراهای اسلامی دیلم و امام حسن هرچه زودتر نسبت به پیگیری مبادله موافقت نامه طرح های عمرانی تعریف شده ازطریق سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان بوشهر اقدام و مناقصه قانونی برگزار و پیمانکار تعیین کنند.
شهرستان ساحلی دیلم با بیش از 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف شاخص شوراهای اسلامی فرهنگی هنری فضای سبز گردشگری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت