Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@14:23:08 GMT

توزیع بیش از ۸۰ تن کالای اساسی به بازار

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۹۸۷۱

توزیع بیش از ۸۰ تن کالای اساسی به بازار

حسین طالعی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ تن از انواع کالا‌های اساسی شامل برنج، گوشت و شکر از طریق واحد صنفی در شهرستان توزیع شده است.

طالعی  در راستای نظارت از بازار‌های این شهرستان افزود: بحث نظارت بازار از سوی واحد بازرسی در واحد‌های صنفی در اتاق اصناف و در کمیسیون نظارت شهرستان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازار تحت پایش این نهاد قرار دارد و از ابتدای سال جاری بیش از ۲هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق گفت:۱۱۵پرونده تخلف صنفی به اداره تعزیرات ارجاع شده است که حدود ۸۶۰میلیون ریال ارزش داشته است.

طالعی افزود: مهمترین موضوع بازار در شهرستان بافق تعداد کافی اجناس است و مواقعی که احساس شده جنسی در بازار کم بوده از سوی  اتاق اصناف به بازار تزریق شده و تا کنون کمبودی نداریم.

رئیس اتاق اصناف بافق گران بودن اجناس و گران فروشی را دو موضوع متفاوت دانست و گفت: برخی از فروشندگان اجناس خود را طبق قیمت درج شده می‌فروشند، اما برخی به علت تبلیغ از سود خود صرف نظر می‌کنند و کمتر از قیمت موجود جنس خود را می‌فروشند.

انتهای پیام/ی

بیش از ۸۰تن کالای اساسی در بافق توزیع شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق اصناف بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد

  احسان مرادی بیان کرد: با برنامه‌ریزی اداره صمت ایرانشهر گشت‌ مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان، رئیس شعبه دوم تعزیرات حکومتی و کارشناسان بازرسی اداره صمت از واحد‌های صنفی و میدان میوه و تره بار‌ در سطح شهرستان ایرانشهر انجام پذیرفت.

وی افزود: در بازدیدهای انجام شده برای پنج واحد صنفی پرونده های تخلف تشکیل شد.

رییس اداره صمت ایرانشهرخاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مرادی عنوان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت استان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند