Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:11:08 GMT

حریق یک انبار درخیابان مصطفی خمینی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۲۰۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک انبار کالا در خیابان مصطفی خمینی خبر داد. ناطقان: سید جلال ملکی دراین باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک ساختمان در ساعت 8 و 27 دقیقه صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که طی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، به محل حادثه واقع در خیابان مصطفی خمینی، پایین‌تر از چهارراه سیروس اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: محل حادثه یک ساختمان قدیمی مسکونی بود که تغییر کاربری داده شده و به انباری برای نگهداری از کالا تبدیل شده بود.
ملکی با بیان اینکه طبقه اول این انبار مملو از لوازم یدکی خودرو و طبقه دوم آن انبار نگهداری از چمدان و ساک بود، گفت: کانون حریق در طبقه دوم این ساختمان بود و با توجه به این که این ساختمان سقف شیروانی داشت شعله‌های آتش به سرعت در طبقه دوم گسترش یافته و در حال سرایت به طبقه اول بود که آتش نشانان از چند جا برای عملیات اطفا حریق وارد شده و موفق به مهار و جلوگیری از گسترش آتش شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه همزمان یک گروه از آتش نشانان اقدام به جستجو در ساختمان کردند و موفق شدند یک نفر را از میان دود و شعله‌های آتش نجات دهند، گفت: هم اکنون شعله‌های آتش در این ساختمان به طور کامل اطفا شده و آتش نشانان در حال لکه گیری هستند.
به گفته‌ی ملکی، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.
منبع: ایسنا برچسب ها: حریق انبار ، مصطفی خمینی ، آتش سوزی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حریق انبار مصطفی خمینی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد