Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:08:25 GMT

مادر باردار در منطقه تخت گلزار اندیمشک نجات یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۴۰۸

مادر باردار در منطقه تخت گلزار اندیمشک نجات یافت

اندیمشک - ایرنا - رئیس اورژانس اندیمشک گفت: یک مادر باردار با اعزام اورژانس 115 به منطقه تخت گلزار از توابع بخش الوار گرمسیری اندیمشک از مرگ نجات یافت.

عبدالکریم میر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از درخواست نیاز یک مادر باردار به خدمات پزشکی در ساعات پایانی دیشب یک دستگاه آمبولانس و تکنسین های اورژانس به محل مورد نظر در تخت گلزار بخش الوار گرمسیری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پس از عزیمت تیم امدادی اورژانس 115 به محل، اقدام های اولیه برای نجات این مادر باردار که دچار افت شدید فشار خون شده بود، انجام شد.
رئیس اورژانس اندیمشک افزود: نوزاد پسر این مادر باردار متولد شده و حال مادر و نوزاد مساعد است.
وی گفت: تاکنون چندین مادر باردار در این منطقه دورافتاده و سخت گذر با کمک اورژانس از مرگ نجات یافته اند.
منطقه تخت گلزار از توابع بخش الوار گرمسیری و در حدود 60 کیلومتری اندیمشک واقع شده است.
7281/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مادر باردار اورژانس انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ،کاظم فلاحی دوست،افزود: در ساعت ۱۳:۲۰ دیروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (Eoc) استان، گرفتار شدن ۱۰ خانوار عشایری در سیلاب منطقه دشت بازار واقع در شهر سی سخت شهرستان دنا، گزارش شد. وی گفت: بلافاصله تیم امدادی شهرستان دنا به منطقه حادثه اعزام و بعد از ارزیابی اولیه، نجاتگران هلال‌احمر به چادر‌های عشایر که دچار آبگرفتگی شده بودند، امدادرسانی کردند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۹:۰۵ دیروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، مبنی بر عدم هوشیاری وتب بالی کودکی یکساله در منطقه تنگ سیب زیلایی، بلافاصله تیم امدادی مارگون بهمراه کادر اورژانس ١١۵ به محل حادثه اعزام شد. فلاحی دوست افزود: باتوجه به بارندگی سخت گذر بودن مسیر امکان انتقال برای اورژانس میسر نبود. اقدامات اولیه توسط نجاتگران هلال‌احمر انجام شد و کودک با امبولانس هلال‌احمر به منطقه دسترس در جاده انتقال و جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • کدام گیاهان برای مادران باردار مفید هستند؟
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • زنی که کودکان بازمانده از تحصیل را نجات می‌دهد
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع