Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ فروزان مهر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این ششمین مرحله اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان قوچان می باشد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان تصریح کرد: این بار با همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان قوچان پزشکان جهادگر به منطقه محروم روستای قره چای اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.
سرهنگ فروزان مهر اظهار داشت: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت زدایی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف اصلی برنامه‌های پیش رو است.

وی افزود: در این اعزام‌ها در بخش‌های تخصصی، عمومی، مامایی، بهداشتی، و مشاوره ارائه خدمت می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان ادامه داد: خدماتی که در این اعزام‌ها ارائه می‌شود شامل ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی و متخصص، خدمات دندانپزشکی، تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان به اهالی منطقه است.
فروزان مهرگفت: سال گذشته حدود ۱۲۰۰ نفر از روستائیان کم برخوردار شهرستان قوچان از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی برخوردار شدند که پیش بینی می‌شود این تعداد امسال بیش از ۲ هزار نفر افزایش یابد.

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی این بیمارستان آمادگی دارند تا در صورت نیاز مردم این اردو‌ها را به صورت دوره‌ای ادامه دهند.

انتهای پیام//ح. خ   اعزام تیم‌های پزشکی به روستا‌های قوچان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی خدمات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی