Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:36:40 GMT

اگر آمریکا نبود سعودی ها فارسی حرف می زدند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۰۶۰۳

اگر آمریکا نبود سعودی ها فارسی حرف می زدند

لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی در گفت‌وگوی خود با فاکس‌نیوز گفت: اگر به خاطر آمریکا نبود، آنها در عربستان سعودی ظرف یک هفته مجبور می‌شدند فارسی صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان   لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی در گفت‌وگوی خود با فاکس ‌نیوز گفت: اگر به خاطر آمریکا نبود، آنها در عربستان سعودی ظرف یک هفته مجبور می‌شدند فارسی صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سناتور آمریکایی همچنین در ادامه افزود: ما بسیار کمتر از آنچه آنها به ما محتاجند، به آنها نیاز داریم.

 

گراهام در خصوص پرونده قتل جمال خاشقجی، خبرنگار منتقد سعودی و گزارش سیا درباره این قتل گفت: محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی به مدت حدوداً دو سال روی خاشقجی تمرکز کرده بود. این عملیات بسیار پیچیده بود و فرد مسئول اجرای آن، دست راست محمد بن سلمان است.

 

این سناتور آمریکایی در ادامه افزود: من هرگز از هرگونه فروش مضاعف تسلیحات به عربستان سعودی حمایت نخواهم کرد. محمد بن سلمان توپ مخربی است. فکر می‌کنم او دیوانه است. چه کسی با عقل سلیم فردی را به یک کنسولگری در ترکیه می‌برد و آن‌گونه بی‌رحمانه به کشتن می‌دهد و تصور می‌کند که می تواند قسر در برود.

 

گفتنی است محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی متهم به دادن دستور قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری این کشور در ترکیه است.

منبع: فاکس نیوز

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی لاریجانی حسن روحانی روحانی استان سمنان مقابله با تروریسم دفاع مقدس شهرداری اصفهان سازمان حج و زیارت بی کفایتی سعودی ها جنایت سعودی ها سعودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • آمادگی مرکز هوش مصنوعی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برای پردازش داده‌های گستردۀ علمی
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات