Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱ هزار و ۱۶۸ خانوار جدید در آبان ماه امسال به چرخه حمایتی این نهاد وارد شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۹ آذر) در دیدار مدیرکل زندان‌ های این استان با بیان اینکه همه خدمات کمیته امداد به‌ منظور توانمندی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌ شود، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و شرایط سخت زندگی برای افراد نیازمند، آبان ماه سال جاری ۱۱ هزار و ۱۶۸ هزار خانوار جدید از جمله کارگران، کشاورزان و افراد بی‌ بضاعت به چرخه حمایتی این نهاد وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از  ۴۰ هزار و ۸۴۲ خانوار حمایت می‌ کند، اظهار داشت: ۳۵۵ خانوار از این جمعیت خانواده‌ هایی هستند که به دلیل زندانی بودن سرپرست، تحت حمایت این نهاد قرار گرفته‌ اند.

 

مبشری با اشاره به اینکه خانوارهای زندانیان تحت حمایت از خدمات مختلف این نهاد بهره‌ مند می‌ شوند، تصریح کرد: خدماتی از جمله پرداخت مستمری، وام اشتغال، اجاره مسکن، کمک‌ هزینه ازدواج و کمک‌ های فرهنگی به این خانوارها ارائه می‌ شود.  

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خانوارهای زندانیان نیازمند تا زمان آزادي سرپرست از حمایت‌ های این نهاد بهره‌مند می‌شوند، گفت: تلاش می‌ کنیم که با همکاری و تعامل خدمات مؤثرتری به‌ خصوص در بحث اشتغال به خانواده‌ های زندانیان ارائه دهیم.

 

اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌ های کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن اشاره به تعامل خوب با کمیته امداد، گفت: جامعه هدف ما تقریبا مشترک است و مدیرکل کمیته امداد عضو اصلی انجمن حمایت از زندانیان و همچنین عضو هیئت امناء ستاد دیه استان است.

 

وی با اشاره به اینکه باید خدمات لازم به زندانیان و خانواده‌ های آنان ارائه شود تا خانواده‌ ها دچار آسیب‌ های اجتماعی نشوند، افزود: کمک‌ های کمیته امداد به خانواده زندانیان قابل‌ تحسین است و انتظار داریم توجه ویژه به این خانواده ها به‌ خصوص در زمینه کمک به تحصیلات فرزندان آنان شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد مقابله با تروریسم اصفهان معلولان روزنامه های اصفهان روزنامه ها روزنامه زندان های کهگیلویه و بویراحمد زندانیان ستاد دیه اشتغال کمیته امداد آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) «علی بحیرایی» به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد.

متن حکم سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد برای انتصاب «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی بحیرایی

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان «مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست» در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

بر این اساس انتظار می‌رود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر هیأت امنا با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی و ارزشی، انقلابی و جهادی، دانش‌گرایی و تحول‌خواهی، قانون‌گرایی و انضباط اداری و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل‌گرایی و توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت‌المال و با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورانی این تشکیلات انقلابی گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولی عصر (عج) توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم شود.

کد خبر 6099518

دیگر خبرها

  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است