Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور از فردا خبر داد.

به گزارش فارس، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دوره‌های فراگیر ارشناسی ارشد بهمن ۱۳۹۷( نوبت نوزدهم) دانشگاه پیام نور روز جمعه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در این آزمون ۲۸ هزار و ۶۹ نفر زن و ۲۴ هزار و ۴۳۳ نفر مرد هستند که در پنج گروه آموزشی شامل گروه‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی و گروه هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی در حوزه‌های امتحانی ۸۱ شهرستان مختلف کشور در آزمون شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرایند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ جمعه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود، گفت: درهای ورودی نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون(۸ صبح) بسته می‌شود لذا داوطلبان باید زودتر در محل حوزه امتحانی حاضر باشند.

توکلی گفت: در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های مختلف، یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات دروس رشته مرتبط درج شده تحویل می‌شود. تعداد سوالات هر یک از رشته امتحانی و مدت پاسخگویی به آن‌ها به شرح جدول مندرج در صفحه ۲ برگ راهنمای شرکت در آزمون است.

به گفته ویف دفترچه سوالات شخصی سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب روی آن است، دفترچه دارای تنوع است و در انواع a,b,c تولید شده که برای سوالات، پاسخ منفی درنظر گرفته نمی‌شود و اگر به سوالی دو پاسخ داده شود نمره و امتیازی به آن سوال تعلق نمی‌گیرد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان از فردا سه شنبه بیستم آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش توزیع می‌شود.

به گفته توکلی، اطلاعیه سازمان سنجش درباره پرینت کارت روز گذشته یکشنبه روی سایت قرار گرفته است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی اظهار داشت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد و افزود: هم اکنون در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

بیشتر بخوانید

افتتاح نمایشگاه رویداد کاریابی دانشگاهی صدرا (صنعت، دانشگاه و اشتغال) +تصاویر

فاضلی اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

وی یادآورشد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

فاضلی ادامه داد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • دفترچه­ سوالات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳