Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران گفت: جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها باعث می‌شود که شفافیت در سازمان‌ها را افزایش دهد لذا این جنبش‌ها تاثیرگذار است و باید فعالیت در این حوزه افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در همایش تهران هوشمند که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد با اشاره به اینکه انتشار اطلاعات بهترین راه شفافیت است گفت: جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها باعث می‌شود که شفافیت در سازمان‌ها را افزایش دهد لذا این جنبش‌ها تاثیرگذار است و باید فعالیت در این حوزه افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یکی از راه‌های مبارزه با فساد هوشمندسازی است که امیدواریم این برنامه باعث رونق در کسب و کار شود. ما باید در شهرداری راهکار‌هایی را انجام دهیم که علاوه بر ساماندهی شهر درامدزایی کند. هزینه کردن در شهر بدون هدف و بدون درامد بی، فایده است. در نتیجه باید علاوه بر خدمات دهی باعث درامدزایی در شهر تهران شویم.

هاشمی عنوان داشت: در شهرداری ۱۷۰ سامانه برای اداره شهر ایجاد شده است. از شهرداری باید کاربرد این سامانه‌ها را برای شورای شهر ارسال کند تا بررسی‌ها انجام شود که چقدر تاثیرگذار است. در بخش خدمات و کسب و کار انلاین بیش از ۱۰۰ شرکت فعالیت می‌کنند. البته شورای شهر از این کسب و کار‌ها حمایت می‌کند و شهرداری نیز باید در این حوزه بیشتر حمایت انجام دهد.   رییس شورای شهر تهران اظهار داشت: ما تلاش خود را برای هوشمند سازی تهران انجام می‌دهیم. ما در شورای شهر باید یک لغت نامه به اعضای شهرداری ارسال کنیم تا برخی اصطلاحات به کار گرفته شده در شهرداری و شورای شهر برای همه روشن شود.

هاشمی افزود: ما باید مردم را در جریان کار خود قرار دهیم تا پیشرفت‌های لازم انجام شود. امیدواریم شهر تهران و کلانشهر‌ها به سمت هوشمندسازی پیش روند و در جهت رشد قرار گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنبش دانشجویی هوشمند سازی فساد در شهر شفافیت سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا

گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در آمریکایی در قبال جنگ غزه و شراکت غرب در نسل کشی فلسطینیان، شوک سنگینی را به سران دو حزب جمهوریخواه و دموکرات وارد ساخته و نقطه آشکارساز تحولات تازه ای در فضای دانشجویی این کشور محسوب می شود. از تگزاس (که به صورت سنتی در تسخیر جمهوریخواهان است) تا کالیفرنی ا(که به آشیانه دموکراتها معروف است)، این اعتراضات متبلور شده و روز به روز دانشگاههای بیشتری در آمریکا به آن می پیوندند.

به گزارش ایسنا، این اعتراضات بی سابقه، در حالی نضج یافته که بسیاری از تحلیلگران مسائل اجتماعی در آمریکا طی سال های گذشته و اخیر، نسبت به خیزش نسل جدید این کشور در برابر مداخله گرایی و سلطه گری تثبیت شده در سیاست خارجی واشنگتن هشدار داده بودند. اکنون دیگر زمان هشدار سپری شده و آمریکا با یک واقعیت محض رو به روست! دستگیری بیش از ۲۰۰ معترض در دانشگاه‌های لس‌آنجلس، بوستون و آستین، تگزاس و ورود پلیس به حریم دانشگاه و استفاده از گاز اشک آور و مواد محترقه در تقابل با دانشجویانی که تنها جرم آنها فریاد علیه جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در نوار غزه بوده است، تصویر خودساخته و دروغین دموکراسی در غرب را به صورتی علنی در برابر افکار عمومی دنیا زیر سوال برده و فراتر از آن، منجر به عزم بیشتر و محکم تر دانشجویان در مواجهه با جریان سلطه و زور شده است.

مقامات آمریکایی هم اکنون با جنبشی مواجه هستند که نه تنها برگرفته از آموزه های لیبرال دموکراسی منحط غربی نیست، بلکه ماهیت و کارکرد جریان سلطه را به صورتی آشکار به چالش کشیده و اتفاقا درخاک آمریکا ظهور و بروز پیدا کرده است. کابوس مقامات آمریکایی در خصوص خیزش نسل جدید تعبیر شده و بایدن و همراهانش، حتی قدرت هضم حداقلی این واقعیت رو به رشد را پیدا نکرده اند!

در مقابل، ترامپ و جمهوریخواهان نیز با هدف حمایت مطلق از لابی های صهیونیستی( و در راس آنها آیپک) فرمان اخراج دانشجویان معترض از دانشگاهها را در راستای صیانت از رژیم کودک کش اسرائیل صادر کرده اند. این خیزش جدید را باید متاثر از آگاهی عمومی در جهان غرب قلمداد کرد: جایی که روایت دولتهای غربی از سوی ملتها به چالش کشیده می شود و شکاف میان جریان قدرت و لایه های گوناگون اجتماعی و در راس آنها جوانان -دانشجویان بیش از پیش هویدا شده است. دانشجویان غیرتمندی که در برابر قرائت جریان سلطه گر آمریکایی-صهیونیستی از جنگ غزه ایستادگی کرده و حتی هزینه های بازداشت و جراحت را متحمل شده اند،اکثرا در آمریکا متولد شده ،رشد کرده و دارای تابعیت این کشور هستند.

مطالبات حداقلی این جنبش اصیل مشخص است: قطع روابط علمی و دانشگاهی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس، پایان دادن به جنگ و نسل کشی درنوار غزه و مجازات واقعی رژیم اشغالگر قدس و حامیانش بابت کشتار بیرحمانه دهها هزار نفر در فلسطین. وضع قوانین محدود کننده، تاثیری در خاموش شدن این جنبش نخواهد داشت ، چنانچه دانشگاه کلمبیا نیز ناچار به عقب نشینی از ضرب الاجل های پوچ خود در تقابل با دانشجویان معترض شده است. صدای در هم شکستن توامان صهیونیسم و لیبرال دموکراسی ادعایی غرب این روزها بیش از هر زمان دیگری در آمریکا به گوش می رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • خیزش جنبش اصیل دانشجویی در آمریکا
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب