Web Analytics Made Easy - Statcounter



دریافت
۹ MB

                                          

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اعلامیه‌ای اعلام کرد: هم استانی ها از تردد غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه داری و حمل و نقل جادهکای خوزستان امروز _ جمعه چهاردهم اردیبهشت_طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی وارد شده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم استانی‌های عزیز از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری نمایند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز درصورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

طبق اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

کد خبر 750361

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • مهم‌ترین مسئله حفظ حرمت معلمان در جامعه است/ ثبات در آموزش و پرورش را ایجاد کنیم
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع