Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به اقدامات رئیس جمهور آمریکا گفت: اقدامات ترامپ، نه بیانگر اقدامات شخصی نابخرد و نا آشنا به سیاست، بلکه نمایش سناریویی است که نظام حاکم بر آمریکا آن را به رشته تحریر در آورده است.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نخستین نشست شورای مرکزی کنگره جهانی محبان اهل بیت (ع) صبح امروز (دوشنبه 19 آذرماه) باحضور علما و اندیشمندان جهان اسلام در هتل اوین تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه پایان دادن به خونریزی میان مسلمانان، امری واجب است، ابراز داشت: جهان اسلام دارای گرایش‌ها و تفکرات متنوعی است که هر یک دارای جایگاه ویژه‌ای هستند. زیدی، علوی، حنفی، شافعی، مالکی، حنبلی، جعفری، اسماعیلی، تصوف و طریقت‌های عرفانی، هر یک گروه‌هایی از مسلمانان را در خود جای داده‌اند.

وی افزود: البته با وجود این تنوع‌ها در رهگذر تاریخ کوشیده‌اند خدمات ارزنده‌ای را نیز به فرهنگ و تمدن اسلامی ارائه دهند.

ولایتی تمسک به قرآن کریم را مهمترین عامل وحدت در جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آنچه همه این دیدگاه‌ها را به صورتی عمیق و مستحکم به یکدیگر پیوند داده است، کتاب خدا، نبوت پیامبر اعظم (ص) و محبت اهل بیت (ع) است.

مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری با اشاره به مشکلات کنونی امت اسلام اظهار داشت: امت اسلام این روزها از رنج و محنت بسیار در عذاب است و فلسطین همچنان در اسارت است و مردم بزرگ آن پرچم دفاع از امت اسلامی را مظلومانه بر دوش می‌کشند.

وی با اشاره به سیاست ترامپ رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: در آمریکا فردی به عنوان رئیس جمهور حضور دارد که واقعیت سیاست توطئه‌آمیز این دولت را از همیشه آشکارتر کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی اقدامات ترامپ را در راستای سیاست‌های کلی آمریکا توصیف کرد و بیان داشت: مجموعه اقدامات ترامپ، نه بیانگر اقدامات شخصی نابخرد و نا آشنا به سیاست، بلکه نمایش سناریویی است که نظام حاکم بر آمریکا آن را به رشته تحریر در آورده است.

ولایتی افزود: حقیقت این نظام، در اقدامات و گفته‌های این فرد، عیان و آشکار گشته است و گذر زمان نشان داد که در چهل سال گذشته، این مدعی جهانی، نتوانسته است سیاست‌های خود را بر دیگران تحمیل کند و زین پس نیز چنین خواهد بود.

مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: فتنه‌ای که با جنگ‌های نیابتی و به راه انداختن گروه‌های تروریستی و افراطی و تکفیری برای تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی از سوی دشمنان به راه افتاده، به اهداف خود دست نیافته و نخواهد یافت.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی دونالد ترامپ علی اکبر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • جهان اسلام بعد از عملیات وعده صادق مورد تکریم واقع شد