Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفرصادق رستمی مهر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قطعه دوم این بزرگراه به طول حدود 18 کیلومتر با اعتبار اولیه 620 میلیارد ریال دارای 65 درصد پیشرفت بوده و 9 کیلومتر آن به بهره برداری رسیده که 5 کیلومتر از آن 4خطه است.
وی اظهار داشت: قطعه سوم این بزگراه نیز به طول 8.5 کیلومتر با اعتبار اولیه 320 میلیارد ریال دارای 45 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 کیلومتر از آن در یک باند بهره برداری شده است.
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: قطعه چهارم نیز به طول 7.5 کیلومتر با حدود 300 میلیارد ریال دارای 40 درصد پیشرفت بوده و 5.5 کیلومتر آن به صورت یک باند به بهره برداری رسیده است.
رستمی مهر با بیان اینکه تاکنون برای اجرای قطعات 2، 3 و 4 این بزرگراه حدود یک هزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: در صورت مناسب بودن شرایط جوی و تامین اعتبار به موقع، این قطعات تا پایان فصل کاری 98 به بهره برداری می رسند.
وی گفت: هم اکنون 95 درصد از اراضی این قطعات تملک شده و 5 درصد بقیه نیز دارای مشکلات حقوقی بوده که برای رفع آن ها اقدام شده است.
مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهار داشت: قطعه اول این بزرگراه نیز به طول حدود 12 کیلومتر از سه راهی ورزقان تا روستای شالی روز گذشته پس از انجام مناقصه به پیمانکار واگذار شد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
رستمی مهر مبلغ اولیه قرارداد این قطعه را 600 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در صورت نبود تاخیر در اجرای این قطعه و سرعت دهی در اجرای آن، این قطعه تا 3 سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی گفت: قطعه 5 این بزرگراه نیز به طول 14 کیلومتر از ورزقان تا آقابابا در دست مطالعه بوده و تا پایان امسال به مناقصه می رود.
اجرای بزرگراه خواجه - ورزقان - آقابابا به طول حدود 60 کیلومتر در 5 قطعه از سال 89 آغاز شده است.
ورزقان از شهرستان های 21 گانه آذربایجان شرقی با 53 هزار نفر جمعیت است که در 75 کیلومتری شمال تبریز مرکز استان قرار دارد.
در این شهرستان 800 کیلومتر جاده ارتباطی وجود دارد که 150 کیلومتر از آن بین شهری و بقیه روستایی است.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آذربایجان شرقی اداره کل راه بزرگراه مناقصه کیلومتر منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال