Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مهدی فنونی زاده در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید استقلال بتواند پنج گل به سپیدرود بزند، گفت: می دانستم استقلال پیروز می شود اما فکر نمی کردم پنج گل وارد دروازه سپیدرود کرده و دو موقعیت مسلم را هم با بدشانسی از دست بدهد. البته سپیدرود چند بازیکن مصدوم داشت و این تیم مقابل استقلال دست و پا بسته بازی کرد ولی مطمئنم با درایت علی کریمی، سپیدرود می تواند در نیم فصل دوم موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه هفته جاری آبی پوشان برابر پدیده مشهد گفت: پدیده درحال حاضر بهترین تیم لیگ است، خیلی‌ها اعتقاد داشتند این تیم در صدر جدول نخواهد ماند اما آنها نشان دادند یک تیم یکدست و یکدل هستند و حالا هفته هاست که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و مطمئنا اگر این وحدت و همدلی در بین آنها باقی بماند، آنها همچنان بالای جدول خواهند بود، البته این تیم ۵۰ متر رو به جلوی خوبی دارد اما در بخش دفاع دچار ضعف است که استقلال می تواند از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کرده و با توجه به اینکه بازی در تهران برگزار خواهد شد و هواداران بی‌شماری به استادیوم می آیند، پدیده را شکست دهد.

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: به پایان نیم فصل اول نزدیک می شویم، حالا پنجره نقل و انتقالات برای جذب بازیکن باز خواهد شد و با توجه به اینکه استقلال کمی در خط دفاع دچار مشکل دارد باید یک یا دو مدافع خوب را جذب کند تا بتواند به خط دفاعش سامان دهد، البته این تیم یک مهاجم تمام کننده هم لازم دارد.

وی در مورد عملکرد مرتضی تبریزی هم گفت: تبریزی فوتبالیست بزرگی است و از هوش و استعداد بالایی برخوردار است، او در ذوب آهن نفر اول بود اما متاسفانه به استقلال که پیوست هنوز نتوانسته موفقیت چندانی داشته باشد، آن هم به دلیل اینکه در هر بازی در یک پست بازی می کند. کادر فنی استقلال اگر می خواهد تبریزی برایشان گل بزند، باید از این مهاجم به درستی استفاده کرده و در پست اصلی اش قرار دهد و مطمئن باشد اگر تبریزی در پست خودش بازی کند گل های زیادی برای استقلال به ثمر خواهد رساند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی کردن چند جوان هم گفت: در دیدار برابر سپیدرود، رضا آذری دقایق پایانی به میدان آمد ولی توانست یک گل خوب به ثمر برساند. استقلال می تواند از این بازیکنان جوانش به بهترین وجه استفاده کند، حالا که امیدهای استقلال هم صدرنشین هستند و بازیکنان خوبی در آن تیم حضور دارند، کادر فنی می تواند نگاه ویژه ای به این بازیکنان داشته باشد و مطمئن باشد که از استفاده از بازیکنان جوان ضرری نخواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی برابر پدیده می تواند شرایط استقلال را بهتر کند و با توجه به تعطیلی ۵۰ روزه لیگ، شفر می تواند هم بازیکنان موردنظر را جذب کرده و هم تیم را به یک هماهنگی کامل برساند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سپیدرود رشت مهدی فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند

فوتبال ایران لژیونرهای زیادی در اروپا داشته است. یکی از کشورهای مقصد بازیکنان ایرانی، انگلیس بوده است.

به گزارش طرفداری، قبل از حضور بازیکنان ایرانی در باشگاه های انگلیسی، کریستال پالاس در سال 1972 به علی پروین و منچستریونایتد در سال 1979 به ناصر حجازی پیشنهاد پیوستن به این تیم ها را داده بودند.

اما بعد از آن، بازیکنان ایرانی در لیگ انگلستان بازی کردند که برخی از آن ها اصلا سابقه بازی در لیگ ایران قبل از حضورشان در انگلستان را نداشتند.

امید نمازی در ردینگ/ 1992 کریم باقری در چارلتون/ 2000 آندرانیک تیموریان در بولتون، فولام و بارنزلی/ 2006 حسین کعبی در لسترسیتی/ 2007 اشکان دژآگه در فولام و ناتینگام فارست/ 2012 رضا قوچان نژاد در چارلتون/ 2014 نوید ناصری در مکلسفیلد و گیلینگام/ 2016 علیرضا جهانبخش در برایتون/ 2018 سعید عزت اللهی در ردینگ/ 2018 کریم انصاری فرد در ناتینگام فارست/ 2018 سامان قدوس در برنتفورد/ 2020 اللهیار صیادمنش در هال سیتی/ 2021

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد