Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیرو پیگیری های گذشته در خصوص مشکلات روستاییان جلسه ای با مدیر کل تقسیمات کشوری وزارت کشور برای حل مشکلات منطقه «جهان آباد»، «ونایی» و «شیروان» برگزار شد که امیدواریم پیگیری آن نتایج شیرینی برای مردم شهرستان بروجرد داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پرونده شهر شدن روستای «ونایی» تکمیل و نهایی شده است و به زودی برای تصویب به هیئت محترم دولت می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: درخواست ما این است که با توجه به اینکه گستردگی جمعیت و تمرکز روستا در جنوب بروجرد بالا است، برای خدمت رسانی بهتر پرونده تبدیل دهستان «شیروان» به بخش نیز هرچه سریع تر تکمیل شود تا هردو پرونده ونایی و شیروان در هیئت دولت رای بیاورد.

گودرزی با ابراز امیدواری از نتایج این موضوع گفت: امیدواریم در صورت انجام کارهای اداری در دهه مبارک فجر امسال شاهد جشن شهر شدن «ونایی» و بخش شدن «شیروان» باشیم.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم که مشکل منطقه «جهان آباد» بروجرد نیز حل و تعیین تکلیف شود چرا که شایسته نیست مردم این منطقه معطل بمانند.

کد خبر 4481151

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد عباس گودرزی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طرح بهسازی و آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد منطقه آرپناه لالی به طول ۹ کیلومتر قرار بود سال گذشته آسفالت شود، توسط پیمانکار به حال خود رها شده است.


اهالی می‌گویند: کوپال ریزی انجام و جوی و جدول و آب نما زده شد، ولی طرح تکمیل نشد و پیمانکار دست از کار کشید.


این جاده علاوه بر اینکه مسیر ارتباطی ۷ روستا محسوب می‌شود، تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان نیز به صورت روزانه از آن تردد دارند.


تردد عشایر نیز برای جابجایی و حمل آذوقه و نهاده‌های دامی به سختی انجام می‌شود و وضعیت نامناسب جاده به خودروهایشان آسیب می‌زند.


عشایر منطقه می‌گویند: به میزانی که برای خرید آذوقه هزینه می‌کنیم، به همان میزان نیز باید کرایه حمل پرداخت کنیم، ضمن اینکه با آغاز بارش باران و برف، جاده مسدود و راه ارتباطی قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • پیگیری اجرانشدن طرح آسفالت جاده ارتباطی فاریاب مسجد آرپناه لالی+فیلم
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​