Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@21:24:49 GMT

سانحه رانندگی در اراک 2 کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۲۷۸۸

سانحه رانندگی در اراک 2 کشته و 5 مصدوم بر جای گذاشت

بر اثر برخورد خودروی سمند و دنا در محور اراک- شازند 2 نفر جان خود را از دست دادند و 5 نفر هم مصدوم شدند.

به گزارش ایلنا از اراک، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس‌راه فرماندهی استان مرکزی گفت: در سانحه رانندگی‌که در ساعات پایانی شب گذشته در کیلومتر ۵ محور اراک _ شازند، روبروی روستای جمال‌آباد در برخورد یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه خودروی دنا رخ داد دو نفر از سرنشینان خودروی دنا جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کهریزی اظهار کرد: در این سانحه ۵ نفر از سرنشینان خودروها نیز مجروح و به مراکز درمانی انتقال یافتند .

وی ادامه داد: علت این سانحه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سمند اعلام شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان مرکزی رئیس پلیس مراکز درمانی سانحه اراک منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی یک هفته گذشته پنج حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این حوادث سه مورد واژگونی خودرو و یک مورد انحراف خودرو و یک مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر بوده است.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث یک نفر جان باخت، افزود: سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان منجر به فوت یک هموطن شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه حوادث رانندگی مصدومیت ۹ نفر را به همراه داشته است، ابراز داشت: واژگونی تویوتا کرولا کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه دو مصدوم و واژگونی سانتافه در کیلومتر ۲۲ محور فولاد محله - دامغان چهار مصدوم برجای گذاشت.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب محور آرادان به گرمسار، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون دیگر حادثه مهم استان بود، تصریح کرد: این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

وی ضمن بیان اینکه برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان حادثه دیگر رانندگی در استان بود، افزود: طی این حادثه دو نفر مصدوم شدند.

کد خبر 6097487

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت