Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری تعمیرکار تلفن گوشی همراه که با انتشار تصاویرخصوصی دختر جوان باعث ایجاد دردسر برای وی شده بود، خبر داد.

علی کریمی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت : اخیرا دختری جوان به پلیس فتا مراجعه و در حالی که به شدت متاثر و ناراحت بود عنوان کرد تصاویر خصوصیش در شبکه اجتماعی تلگرام منتشر و این کار دردسرهای زیادی را برایش نزد دوستان و آشنایان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی ادامه داد : این دختر جوان در توضیحات خود عنوان کرد که مدتی پیش و پس از ایراد پیدا کردن گوشی همراهش، آن را برای تعمیر نزد یک تعمیرکار برده اما پس از چند روز این فرد درخواست پیشنهاد غیراخلاقی را مطرح کرده است.

کریمی یادآور شد: پس از آنکه این دختر جوان به پیشنهاد غیراخلاقی تعمیرکار گوشی همراه پاسخ منفی می دهد، آن فرد نیز اقدام به انتشار تصاویر خصوصی داخل گوشی در شبکه اجتماعی تلگرام می کند.

رئیس پلیس فتا یاداوری کرد: با توجه به اهمیت موضوع سریعاً پرونده ای تشکیل و با تلاش کارشناسان این پلیس، متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی فرا خوانده شد.

وی با بیان اینکه متهم ابتدا منکر هرگونه اقدامی در خصوص انتشار تصاویر خصوصی دختر جوان در شبکه های اجتماعی شد، افزود: این فرد در نهایت پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به جرم خود اعتراف کرد.

کریمی با تاکید بر اینکه افراد و خصوصا خانم ها نباید گوشی تلفن همراهشان را به هر تعمیرکاری بسپارند، یادآور شد: در صورت نیاز مراجعه به تعمیرکاران حتما به افراد مورد اعتماد و مراکز دارای مجوز و تحت نظارت اماکن نظارتی مراجعه کنید.

رئیس پلیس فتا گفت: بهتر است در هر شرایطی اطلاعات شخصی و خانوادگی خود را بر روی گوشی تلفن همراه پاک کنید زیرا حتی اگر حافظه گوشی خود را نیز پاک کنید باز هم با استفاده از بعضی از نرم افزارها می‌توان اطلاعات درون آن از جمله فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه گوشی تلفن‌همراه محل مناسبی برای ذخیره تصاویر و اطلاعات محرمانه نیست، گفت: در صورت سرقت، گم شدن، فروختن و یا خراب شدن افراد دیگر به محتوای داخل آن دسترسی کامل پیدا کرده و ممکن است دست به سوءاستفاده بزنند.

کریمی در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در فضای مجازی حتما موضوع را با پلیس فتا درمیان بگذارند ./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۲۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری مادری که فرزند ۱۱ ساله خود را به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر کودک گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: مادر این کودک دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت که در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کردم، سپس جنازه او را آتش زدم و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی کودکم را اعلام کردم.

ترکیان خاطرنشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد، قاتل به همراه پرونده تشکیل شده، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 748824

دیگر خبرها

  • قتل زن مورد علاقه‌ جلوی چشمان مردم در شمال تهران
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد