Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمد اسلامی در نشست رئیس جمهوری با معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه با بیان اینکه برنامه این وزارتخانه در بخش مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد تا پایان برنامه ششم یعنی تا پایان سال ۱۳۹۹ است، گفت: علاوه بر آن همزمان تکمیل و برنامه‌ریزی برای پایان ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وزارت راه و شهرسازی وی با اشاره به اینکه وظایف قانونی وزارت راه و شهرسازی به صورت ماهوی به شدت بر زندگی مردم و رویکردهای توسعه‌ای کشور تاثیر مستقیم دارد افزود: در این جلسه گزارش‌هایی از بخش مسکن ارائه می‌شود و از رییس جمهوری تقاضا داریم به ما وقت‌های دیگری بدهند تا در مورد بخش‌های دیگر گزارش‌های بیشتری بدهیم.

اسلامی با بیان اینکه مسکن از دوره سیاستهای انقباظی به سمت سیاست منبسط تغییر رویکرد داده است، افزود: موضوع مورد اهمیت در مسکن کسب اطمینان از شکل گیری تولید مسکن است که وزارت راه و شهرسازی با هموارسازی مسیر برای فعالیت توسعه گران و فعالیت مردم برای خانه دار شدن، بتواند با تخصیص زمین و با پشتیبانی و بهره‌مندی از منابع بانک های عامل به ویژه بانک مسکن، جریان سازی تولید را انجام دهد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت راه مسکن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: پیرو فراخوان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر، تعداد ۱۱۷ نفر از فعالان حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان که در طرح ملی مسکن ثبت نام نموده اند، واجد شرایط واگذاری مسکن شده اند.

وی افزود: با توجه به اهمیت بحث مسکن برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن شدند تا از طریق ادارات کل راه و شهرسازی استانها، در خصوص تهیه زمین مورد نیاز و تخصیص پروژه مسکن ملی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه را پیگیری کنند.

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تلاش کرده است تسهیل امر مسکن را در پیشانی اقدامات خود قرار دهد.

وی از جمله اهداف مهم اداره کل راه و شهرسازی را، طرح مسکن ملی برای اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برشمرد و برای تسهیل در خانه دار شدن این قشر قول مساعد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واگذاری مسکن به ۱۱۷ نفر از فعالان واجد شرایط هنر و رسانه استان قزوین
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان