Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار علی قاسمی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: تاکنون 11 اجلاسیه در راستای کنگره ملی 2 هزار شهید استان برگزار شده که در هر یک از این اجلاسیه ها حداقل چهار هزار نفر حضور داشته اند و در مجموع 44 هزار نفر در اجلاسیه های شهدا شرکت کردند.
وی گفت: هشت هزار دعوت نامه رسمی اجلاسیه نهایی برای خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مسئولان ارسال شده اما حضور عمومی امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: مادران عزیز شهدای گرانقدر از سراسر کشور و خارج کشور و میهمانانی از تهران، مشهد مقدس، زاهدان و شهرهای دیگر دعوت شده اند.
وی افزود: میزبان 2 شهید گمنام در کنگره شهدا هستیم و سخنران اصلی اجلاسیه سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
سردار قاسمی گفت: معاون قوه قضائیه و تعدادی از مسئولان کشوری، استانداران، فرمانداران و ائمه جمعه که در گذشته در استان خدمت کردند هم در این اجلاسیه دعوت هستند.
وی اظهار داشت: همزمان با اجلاسیه پایانی بازدید از نمایشگاه «از حرا تا حرم» در بیرجند تا پایان آذر ماه ادامه دارد و دیدارهایی با خانواده معظم شهدا انجام شده که در این ایام هم با تعدادی دیگر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار می کنیم.
دبیرکل کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی اعزام گروه های جهادی با محوریت پزشکان متخصص به مناطق محروم، ایجاد میز خدمت در مساجد، برگزاری مسابقات ورزشی به نام و یاد شهیدان، هدایت اعتبار طرح جهاد روشنایی به سمت خانواده شهدای روستایی، مشاوره و آگاه سازی حقوقی به خانواده معظم شهدا، مصاحبه و تجلیل از مداحان ایثارگر و سایر اقشار را از کارهای انجام شده در کمیته خدمات رسانی کنگره ذکر کرد.
وی گفت: 227 گروه جهادی در استان خراسان جنوبی داریم که از مهر ماه سال جاری کارهای خدماتی ویژه را برای مردم محروم و روستاها با نام شهدا انجام دادند و این کار تداوم دارد.
قاسمی بیان کرد: امسال 2 نوبت با خانواده 2 هزار شهید استان دیدار کردیم و دیدار خانواده شهدا از خانواده های محرومان استان از دیگر برنامه های انجام شده در سال جاری است.
وی افزود: 2 کار ویژه در خراسان جنوبی شامل برگزاری اجلاسیه فضای مجازی و اجلاسیه شهدای گمنام که به شکل یکجا برای 145 شهید گمنام و 75 شهید مفقودالپیکر انجام شد.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: از دکتر تولایی که با عملیات آزمایشگاهی و دی. ان. ای کار شناسایی شهدا را انجام می دهد، دعوت کرده ایم تا در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی مورد تجلیل قرار گیرد.
وی گفت: همچنین در این اجلاسیه 122 کتاب رونمایی می شود و تعدادی از کتاب ها هم در حال نگارش و تدوین است.
7559*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف جانبازان خراسان جنوبی روشنایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوه قضائیه منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید محمدمهدی فانی، شهید تازه تفحص‌شده امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم شهید پرور، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و شماری از مسؤولان در شهر بشرویه برگزار شد.

میدان امام خمینی (ره) و محدوده مقابل حسینیه گلزار شهدای بشرویه امروز مملو از جمعیت مشتاقی بود که ساعتی قبل از شروع مراسم، از راه‌های دور و نزدیک آمدند تا یکی دیگر از فرزندان شهید این دیار را تا خانه ابدی همراهی کنند. در میان انبوه جمعیت، از همه غریب‌تر حال کهنه‌ سربازانی بود که جوانی را در یک حسرت تمام‌نشدنی به میانسالی و پیری گره زدند و حال بعد از ۴۰ سال میزبان پیکر همرزم شهیدشان بودند.

پیکر شهید فانی با مداحی و عزاداری تشییع شد و در ادامه با اقامه نماز بر پیکر شهید توسط امام جمعه بشرویه برای خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر انتقال یافت تا در زادگاهش آرام گیرد.

پیکر شهید دفاع مقدس با ادای احترام نظامی وارد جمعیت شد و استقبال‌کنندگان با نثار گل و دود اسپند از سرباز وطن به گرمی استقبال کردند.

در روز گذشته (۱۴ اردیبهشت ماه) نیز پیکر این شهید بزرگوار بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان طبس تشییع شد.

پیکر شهید محمدمهدی فانی بعد از ۴۰ سال در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا و به‌تازگی با آزمایش DNA شناسایی شد. او متولد ۲۴ دی ۱۳۴۱ در شهرستان بشرویه بود که فروردین سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.

دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان خراسان جنوبی قرار است سال ۱۴۰۴ برگزار شود. خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و بشرویه در ۳۰۰ کیلومتری شمال بیرجند است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد