Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکرمانشاه، در این مراسم مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، بااشاره به اینکه کتابخوانی کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورشی از یک سال پیش آغاز شده است هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از کودکان و نوجوانانی اعلام کرد که بیشترین مطالعه رادر این مدت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتاحی با تاکید بر اینکه این کانون در زمینه اشاعه فرهنگ کتابخوانی اقدامات متعددی انجام داده گفت: در تابستان امسال، شش ایستگاه کتاب در بوستان‌های شهر کرمانشاه برپا شد و ۱۸۸ هزار کتاب در آن‌ها برای امانت عرضه شد تا کودکانی که برای تفریح به بوستان‌ها می‌آیند، از نزدیک با این فرهنگ آشنا شوند.
بابیان اینکه این مراسم به دلیل تقدیر از کودکان و نوجوانانی است که بیشترین مطالعه در این مدت را داشته اند، از اجرای ۲۶۰ هزار فعالیت در حوزه کتابخوانی در یک سال گذشته توسط این مراکز در استان خبر داد.
وی با بیان اینکه تمایل و گرایش کودکان و نجوانان باید به سمت مطالعه کتب غیردرسی هدایت شود گفت: میزان کتابخوانی یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی است و مطالعه کتب غیردرسی در کنار کتب درسی به دانش آموزان علم و آگاهی می‌بخشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرهنگ سازی کتابخوانی مطالعه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار