Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:10:23 GMT

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۷۰۳

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح نظارت بر اصناف ویژه شب یلدا از امروز دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷ در این استان خبر داد.

وی افزود: در این طرح، ۴۰ بازرس در قالب ۲۰ گروه بر نحوه فروش ارقام مورد نیاز مردم شامل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، لوازم کادویی و انواع شیرینی‌جات نظارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی ادامه داد: این طرح به صورت ۲۴ ساعته به مدت هشت روز در سطح استان ادامه دارد.

وی از مردم خواست: هر گونه تخلف گرانفروشی و کم فروشی در بازار را با شماره تلفن ۱۲۴ به اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

«شب چله» یا «شب یلدا» به اولین شب فصل زمستان به عنوان بلندترین شب سال گفته می‌شود.

انتهای پیام/خ

نظارت ۴۰ بازرس بر بازار شب یلدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و تامین هزینه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیازهای فوری است، اما اگر از قبل این نیازها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • راه اندازی سامانه نظارت مردمی دیوان محاسبات مازندران
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم / لیتیوم می‌تواند صنعت استان را به نحو چشمگیری ارتقا دهد
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب