Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاویدیار گفت:بزودی سه بازار میوه و تره بار و یک بازار تخصصی آبزیان در چهار نقطه شهر مشهد توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد احداث خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، «محمد جاویدیار» گفت: به جهت رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی هرچه بهتر ، بزودی ۴ بازار در سطح شهر مشهد توسط معاونت طرح و توسعه این سازمان و با هزینه تقریبی ۴ میلیارد تومان احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت:این بازار ها شامل بازار فردوسی به مساحت ۶۰۰ متر و بازار های ثامن، مخابرات و پامچال هر کدام به مساحت ۵۰۰ متر می باشند که ۳ بازار فردوسی،ثامن و مخابرات بازار میوه و تره بار با در نظر گرفتن فضایی احتمالی جهت فروش ارزاق عمومی و بازار پامچال، تنها بازار تخصصی آبزیان در مشهد خواهد بود.

 

جاویدیار اظهار داشت : قرارداد پروژه احداث بازار فردوسی و مخابرات به پیمانکار مربوطه ابلاغ گردیده است و جهت احداث بازار ثامن انتخاب پیمانکار صورت گرفته و به زودی پروسه ی احداث این بازار نیز آغاز خواهد شد.

 

وی همچنین افزود: بازار جمهوری که در تیرماه گدشته بطور موقت جمع آوری شده بود بزودی در مساحتی ۱۲۰۰ متری واقع در کوی قائم، قائم ۱۲، احداث و به بهره برداری مجدد خواهد رسید.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد مقابله با تروریسم بجنورد خراسان شمالی شهرستان ملایر احداث بازار مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران در نقاط مختلف کشور 

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار، رعد و برق و کاهش دما در نقاط مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب و مرکز کشور استان‌های ساحلی خزر و استانهای قزوین، البرز و تهران رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: سه شنبه (۱۸ اردیبهشت) از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته می‌شود و علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد. 

ضیاییان ادامه داد: چهارشنبه و پنجشنبه (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در شمال غرب، سواحل شمالی شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود. 

وی اضافه کرد: دوشنبه و سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنج شنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد. جمعه ( ۲۱ اردیبهشت) جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

ضیاییان ادامه داد: خلیج فارس و دریای خزر در دو روز آینده مواج خواهند شد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، بارش پراکنده،گاهی رگبار و رعدوبرق و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، بارش پراکنده گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۴ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۶ و ۳۷ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم