Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، چهاردهمين دوره مسابقات ربوکاپ ايران و دومين دوره رقابت هاي آسيا- اقيانوسيه به ميزباني کيش برگزار شد. دانشجويان و دانش آموزان ايراني در اين رقابت ها عناوين برتر را از آن خود کردند.

دبیر علمی سمپوزیوم بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی گفت: برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی یکی از برنامه‌های جانبی دومین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه است که با حضور اساتید و صاحب‌نظران حوزه هوش مصنوعی و با سخنرانی پروفسور ایشی از متخصصان این حوزه و ارائه 20 مقاله برجسته هوش رباتیک در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بابک کرسفی افزود: این مقاله ها و طرح های روباتیک ازبین 70مقاله رسیده به دبیرخانه مسابقات پس از داوری های فشرده انتخاب شده و با حضور پرفسور ایشی متخصص هوش مصنوعی دانشگاه فنی مهندسی ژاپن در حال ارائه است.

طراحی های ربات های پایدارگکننده شش موتوره کاربردی در حوزه هوا فضا، استفاده از هوش مصنوعی برای درمان بیماری های شناختی، طراحی روبات های فوتبالیست پیشرفته و همینطور ربات های امدادگر از مهمترین طرح های ارائه شده در این سیمنار است.
سومین دوره سمپوزیوم بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی هم قراره سال آینده به میزبانی کشور چین برگزار شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسابقات ربوکاپ دانشجويان ايران آسيا اقيانوسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

کد خبر 6088558 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • ووشوکار ایرانی طلایی شد
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو