Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@09:24:54 GMT

واگذاری یک مجتمع خیرساز در دامغان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۵۸۶۷

واگذاری یک مجتمع خیرساز در دامغان

آیین واگذاری رسمی مجتمع مسکونی خیرساز پدر به مؤسسه خیریه متوسلین به چهارده معصوم(ع) شهرستان دامغان جهت بهره برداری به عنوان مرکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست و بدسرپرست کوثر با حضور مسئولان و خیران برگزار شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، در این آیین که با حضور معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل و مسئولان شهرستانی این اداره، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و خیران برگزار شد مجتمع مسکونی پدر با زیربنا یک هزار و 200 متر مربع که در طول سالهای اخیر به عنوان مرکز نگهداری دختران بی سرپرست و بد سرپرست در اختیار مؤسسه خیریه چهارده معصوم(ع) قرار داشته به طور رسمی از سوی فرزندان نیک اندیش خیران خوشنام مرحوم غلامحسین مرشدی و مرحومه صدیقه ناظمیان به موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی چهارده معصوم (ع) دامغان جهت ادامه این فعالیت اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، سخنرانی معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، فرماندار شهرستان دامغان و مدیرکل بهزیستی استان سمنان، ارائه گزارش مدیرعامل مؤسسه خیریه فرهنگی مذهبی چهارده معصوم(ع)، تجلیل از چند فرزند پرورش یافته در این مجموعه و رونمایی از سردیس دو خیر خوشنام این مجتمع مسکونی از جمله بخش‌های مختلف این آیین بود.

‌‌95 درصد مراکز نگهداری کودکان کشور با همت خیران‌ اداره می‌شودهمدان|خیران همدانی حدود 3 میلیارد تومان به مراکز نیکوکاری کمک کردندراه‌اندازی مراکز جامع توانبخشی سراسر کشور تا بهمن

عکس از جواد رمضانیان

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین

با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور، بزرگ ترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در دهستان بیاض شهرستان انار به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو با حضور سید محمد حسینی معاونت پارلمانی ریيس جمهور و اقشار مختلف مردم بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی كشور در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع و با زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع در دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است. 

درمانگاه مذکور دارای چاه عمیق آب شرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد و داروخانه است. 

این موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • تصاویر تجهیزات چهارده کشور در روسیه
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • خزعلی: رفع فقر مادی باید در کنار ارتقاء فکری و رشد فرهنگی انجام شود
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد