Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:31:47 GMT

باغ رستوران غیر قانونی در جاده حیدره تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۶۰۱۳

باغ رستوران غیر قانونی در جاده حیدره تخریب شد

همدان- ایرنا- سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان گفت: باغ رستوران غیر قانونی واقع در جاده حیدره این شهر تخریب شد.

حسین مردانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنابر تبصره یک ماده 100 قانون شهرداری مصوب سال 1334، حکم تخریب صادره از کمیسیون ماده 100 ملک مورد نظر که اقدام به تغییر کاربری، تخریب باغات و ایجاد باغ رستوران کرده بود، اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این بنا در مساحت 306.9 متر مربع بصورت غیر قانونی احداث شده بود، بیان کرد: طی مراحل قانونی این باغ رستوران توسط واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری تخریب شده است.
مردانی اظهار داشت: واحد کنترل ساختمان، فنی و اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری قبل از اجرای حکم مورد نظر اقدام به صدور اخطاریه کنترل ساختمان جهت ارائه مجوز و اخطاریه 10 روزه کمیسیون ماده 100 جهت ارائه توضیحات کتبی کرده بود.
وی گفت: همچنین مهلت 10 روزه کمیسیون ماده 100 جهت اعتراض به رای و همچنین ابلاغ مهلت 48 ساعته جهت اجرا رای بصورت قانونی ابلاغ شده بود و کلیه لوازم این باغ رستوران قبل از اجرای رای از محل تخلیه و خارج شده است.
مردانی تاکید کرد: 12 مورد رای تخریب کمیسیون ماده 100 از ابتدای آبان ماه اجرا شده و با هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر قانونی واقع در محدوده و حریم قانونی شهر همدان بدون تبعیض و مماشات برخورد خواهد شد.
7523/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد شهرداري رفع تخلفات شهري تخريب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه حنظله دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد

گروه حنظله طی اقدامی دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد.

به گزارش مشرق، تیم حنظله یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید مشروبات الکی در رژیم صهیونسیتی را هک و اطلاعات سرورها را کاملاً تخریب کرد.

همچنین؛ این گروه یکی از شرکت‌های بزرگ ساخت‌وساز مسکن که در حوزه شهرک‌سازی مشغول به فعالیت بود را هک، تخریب کامل و دیتای آن را منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان
  • هاآرتص: تحریم مردمی رستوران‌های اسرائیلی را ورشکست کرد
  • گروه حنظله دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد
  • ۲ مرکز در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید