Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش با بيان اينکه حضور در مسابقات نظامي موجب بازدارندگي ايران مقابل کشورهاي ديگر است، افزود: استکبار به دنبال منزوي کردن جمهوري اسلامي ايران بود اما نه تنها منزوي نشديم بلکه در مسابقات نظامي بين‌المللي نيز حضور داريم.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از روابط عمومي ارتش، امير دريادار حبيب الله سياري در مراسم تجليل از تيم‌هاي برتر و دست‌اندرکاران مسابقات نظامي بين المللي روسيه 2018، گفت: حضور در اين مسابقات بيانگر تلاش، پشتکار، اراده و عزم راسخ تيم‌ها و نفرات است و بايد از همه عوامل و دست اندرکاران برتر مسابقات تقدير و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به قهرماني تيم نظامي ايران در مسابقات غواصي به ميزباني دانشگاه علوم دريايي امام خميني (ره) اشاره کرد و گفت: بايد تدابيري را بيانديشيم که براي سال آينده نتايج و عملکرد بهتري داشته باشيم.
به گفته رئيس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش کسب رفته هفتم در بين 32 کشور نشان از توانمندي ارتش جمهوري اسلامي ايران دارد.
دريادار سياري با بيان اينکه ما ارتش‌هاي منطقه را مي‌شناسيم، يادآور شد: در دفاع مقدس ثابت کرديم که با وجود کمبود امکانات و مشارکت بيش از 35 کشور با رژيم بعث، قادر به مقابله و پيروزي هستيم.
وي با اشاره به ميزباني نيروي دريايي ارتش در بخش غواصي مسابقات نظامي روسيه خاطرنشان کرد: در ابتدا براي ميزباني اين مسابقات مردد بوديم اما نيروي دريايي ارتش همه تجهيزات و امکانات خود را پاي کار آورد و توانستيم با شايستگي مسابقات را ميزباني کنيم.
رئيس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بيان اينکه حضور در مسابقات نظامي موجب بازدارندگي ايران مقابل کشورهاي ديگر است، افزود: استکبار به دنبال منزوي کردن جمهوري اسلامي ايران و ممانعت از حضور ما در عرصه بين‌المللي بود اما ما نه تنها منزوي نشديم بلکه امروز در مسابقات نظامي بين‌المللي حضور داريم و رتبه‌هاي خوب را به دست آورديم.
سيام*9612**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،  سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی که با حضور سرتیپ ستاد دریایی "شیخ مبارک علی الصباح" فرمانده گارد ساحلی کویت برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشورهای همسایه است و در این راستا روابط ۲ کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست هایی برای ارتقاء امنیت مرزی ۲ کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل نداشتن آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب های سرزمینی کشور کویت شدند، قدردانی کرد.

این مقام ارشد مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان در مرزهای دریایی مشترک بیان داشت: اجرای گشت های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و ترددهای غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان ۲ کشور در سال های گذشته مرزها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان ایران در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از موثرترین مولفه ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان ۲ کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناورها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرزهای مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • جابری انصاری: عملیات وعده صادق یک نمایش قدرت بزرگ بود
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی