Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- خزانه‌دار شورای شهر تهران اعلام کرد: شهرداری 11 آذر امسال از محل هشت مورد طلب خود از دستگاه‌های دولتی توانست مبلغ ١٢٠میلیارد تومان سند تسویه خزانه را از سازمان حسابرسی دریافت کند.

به گزارش روز دوشنبه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران ، سیدحسن رسولی گفت: اگرچه این مبلغ در قیاس با ١٥هزار میلیارد تومانی طلب مورد ادعای شهردار اسبق تهران از دولت (به فرض صحت) ناچیز است، اما شروع امیدوارکننده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تشکر از تلاش حوزه معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و خزانه‌دار کل کشور برای تحقق این مهم اظهارامیدواری کرد که تا استیفای کامل حقوق شهرداری، این فرایند تداوم داشته باشد.
محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز چندی پیش تاکید کرده بود که دولت باید یکی پس از دیگری مطالبات شهرداری را حسابرسی کند و به حساب بنشاند تا بتوان تهاتر انجام داد.
وی افزوده بود: صحبت از تهاتر بدهی و مطالبه دولت و شهرداری بر سر رقمی بیش از 140 هزار میلیارد ریال است.

تهرام/9343/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وصول طلب شهرداري تهران دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران  در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران می بایست در مورد مسائل شهرسازی اگر آگاهی لازم را ندارد کسب اطلاع کند، گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم که از دانش، علم و تجربه نخبگان استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمانی که از دانش افراد خبره بهره مند نشوند، می‌شود وضعیت پارک لاله، اظهار کرد: بار دیگر تأکید می‌کنم که شهرداری تهران لازم است که از افکار عمومی مراقبت کند.

عباسی تأکید کرد: سرانه‌ها به اندازه کافی در محدوده پارک لاله وجود دارد و زمین باز در اطراف دانشگاه تهران زیاد است و می‌توان هر برنامه ای که شهرداری تهران برای پارک لاله دارد، به آنجا منتقل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت