Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مولایی تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» در خصوص اتفاقات پیرامون خانه طباطبایی مبنی بر نصب یک بنر دروغین با عنوان «تعطیلی خانه طباطبایی‌ها به دلیل مرمت» توسط شهرداری همزمان با ساخت سریال «بانوی عمارت» گفت: با توجه به اینکه لوکیشن اصلی سریال، خانه طباطبایی‌ها بود در زمان تصویربرداری در اتاق‌های خانه طباطبایی  بازدید کننده‌ها هم به این مکان می‌آمدند و یکی از مشکلات ما سر و صدای آنان و عکس گرفتن با  بازیگرها بود که باعث کندی روند تصویربرداری می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سکانس مربوط به جشن عروسی که تمام حیاط در زاویه دید دوربین بود بازدید کننده‌ای نمی‌توانست حضور پیدا کند و این زمان کوتاه همزمان با مرمت شهرداری و میراث فرهنگی برای خانه طباطبایی شد و ما توانستیم تصوبرداری خود را انجام دهیم.

تهیه کننده این سریال ادامه داد: از مهر تا اسفند همزمان با تصویربرداری، بازدیدکننده‌ها  در خانه طباطبایی حضور  داشتند حتی عکس‌های آن‌ها با بازیگران سریال «بانوی عمارت» در خانه طباطبایی در فضای مجازی منتشرشده است که به نظرم حواشی پیرامون خانه طباطبایی از طرف برگزار کننده‌های تور‌های گردشگردی به مکان‌های تاریخی اتفاق افتاده است.

[توضیح تهیه کننده «بانوی عمارت» پیرامون خانه طباطبایی /برای شروع کار شورا تشکیل دادیم]

مولایی درباره همکاری با سازمان میراث فرهنگی بیان کرد: ما کار فرهنگی انجام می‌دهیم و باید از این خانه‌های تاریخی استفاده کنیم. این همکاری باید در این سریال شکل می گرفت تا بانوی  عمارتی  ساخته شود چراکه از این همکاری دو طرف سود می برند بطوریکه ما سریال خود را ساختیم و آن‌ها درآمدزایی کردند و از سوی دیگر با پخش این سریال مردم برای بازدید خانه طباطبایی ترغیب  می شوند.

تهیه کننده این سریال درباره قرارداد برای حضور در خانه طباطبایی تصریح کرد: خانه طباطبایی در اختیار شهرداری است و برای اینکه سازمان‌های دیگری هم در جریان قرار بگیرند شورایی برای هماهنگی‌ امور تشکیل دادیم. اما ما با یک قرارداد مالی با شهرداری کار خود را شروع کردیم و خانه را در حضور کارشناسان تحویل گرفتیم.

مولایی در واکنش به پرداخت حدود ۲۰ میلیونی برای اجاره خانه طباطبایی بیان کرد: من این ارقام را تکذیب می‌کنم. این توافق درون گروهی بین دو سازمان دولتی است وهیچ کدام از اعداد مورد تایید من نیست؛ قرارداد و مصوبات بین ما، شهرداری و شورای شهر مشخص است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات دوربین شهرداری میراث فرهنگی فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی شورای شهر سریال ایرانی سریال تاریخی بانوی عمارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم

نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا، مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در سالن جلسات اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد.

تهیه کننده سریال درباره شکایت حسین صفامنش، خواننده کرمانشاهی گفت: شکایت آقای صفامنش، ربطی به آقای آقاخانی ندارد. در یک دوره‌ای در همین سریال از ترانه «شیرین شیرینِ» استفاده کردیم که خواننده‌اش تماس گرفت و تشکر کرد. ما استفاده کوتاهی از ترانه آقای صفامنش کردیم. تصور این که چنین شکایتی می‌شود را نداشتیم.

فرجی با تاکید بر این‌که نافی مالکیت ایشان نیستیم اظهار کرد: فکر می‌کردیم آقای صفامنش از ما تشکر می‌کند. پخش این موسیقی در سکانس کولبرها باعث معرفی آن ترانه شد. با این حال اگر راهی برای جبران باشد اقدام می‌کنم. در فصل‌های قبلی در خدمت ایشان بودیم. ایشان از خواننده های خوب کشور هستند.

نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شدوی درباره ادامه‌یافتن این سریال بیان کرد: آقای آقاخانی پستی گذاشتند که «نون‌خ۵» ادامه پیدا نمی‌کند. فعلا تصمیمی بر ادامه‌اش نداریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

تهیه‌کننده «نون‌خ۵» درباره مصدومیت کارگردان سریال ادامه داد: نزدیک هفت نفر دست و پایشان در این سریال شکست. آقای آقاخانی از ارتفاع سقوط کرد و مصدوم و ۱۰ روزی کار تعطیل شد. ولی الان هم سلامت هستند و به خاطر سفر نیامدند.

وی افزود: امسال «نون‌خ۵» از سال گذشته بیننده بیشتری داشت. خوشبختانه به ما اجازه دادند به قومیت بلوچ بپردازیم. دو خط قرمز مهم سازمان مسایل مذهبی و قومیت هاست که باید مراقبت شود اهانت و تضعیف صورت نگیرد. به ما اجازه دادند به قوم بلوچ بپردازیم که این نکته باعث جذابیت شد. رییس سازمان صداوسیما اجازه دادند به کولبرها بپردازیم. مردم می‌گفتند این کار در عین کمدی بودن درد مردم را هم بیان می‌کند.

فرجی تاکید کرد: پرداختن به قومیت‌ها این قدر حساسیت دارد که معمولاً برنامه‌سازان به سراغش نمی‌روند. خط قرمزها زیاد است و هر برداشتی ممکن است کار را دچار مشکل کند. اما قومیت‌ها جذاب هستند.

گواهینامه پایه ۲ نداشتم

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در بخش دیگری از نشست گفت: فصل۵ برای من چالش برانگیز بود. رانندگی با مینی‌بوس گواهینامه پایه ۲ می‌خواست که من نداشتم. دوستان بازیگر جان‌شان را دست من سپرده بودند.

وی افزود: داستان خیلی پستی و بلندی داشت. ما از چابهار وارد فضای کوهستانی شدیم. در ادامه گوشه‌ای از زحمت کولبران را به تصویر کشیدیم. امیدوارم لبخند را بر لب مردم آورده باشم. مردم در تماس‌هایشان درخواست فصل بعدی را داشتند. خانم بارداری تماس گرفت و گفت فصل بعدی را بسازید تا فرزند من تماشا کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد